www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۸ 1398/09/11

فردا روز رونمایی از رئیس جدید فدراسیون ورزشهای رزمی

به گفته سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی ۲ کاندید به جمع ۹ کاندید تایید صلاحیت شده اضافه شد و فردا رقابت بین ۱۱ کاندیدا در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، انتخابات ریاست فدراسیون ورزشهای رزمی صبح روز فردا سه شنبه ۱۲ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.

۱۱ کاندیدا برای کسب مقام ریاست این فدراسیون به رقابت خواهند پراخت. علی غفاری، محسن احمدی، یوسف بهتری، علیرضا خسروی، فرهنگ شادنیا، عباس علی‌اکبری، رضا شیرین‌آبادی فراهانی، سید عباس احمدپناهی، منصور عبدی، محمد نوحی و افشین هادی چگینی نفرات تایید شده برای شرکت در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون ورزشهای رزمی هستند.

شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در پاسخ به این سوال که تا این لحظه اسامی چند کاندیدا برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش های رزمی تایید شده است،گفت: تا این لحظه که بنده با شما در حال گفت‌وگو هستم، اسامی ۱۱ کاندیدا تایید شده است و انتخابات طبق برنامه ریزی که مسئولان وزارت ورزش و جوانان انجام داده اند، صبح روز فردا در سالن فارسی با حضور کاندید‌ها برگزار خواهد شد. امیدوارم که هرکسی شایسته است رئیس آینده این فدراسیون انتخاب شود.

وی در پاسخ به این سوال که گویا ۲ نفر دیگر تایید صلاحیت شده‌اند و آیا ممکن است اسامی نفرات باقی مانده نیز تا ساعات پایانی امروز تایید شوند یا خیر؟ اظهار داشت: واقعیت این است که اصلا از این موضوع اطلاع ندارم، چون تایید صلاحیت ها از مراجع خاص انجام می‌شود و بعد از تایید صلاحیت کاندیدها اسامی آنها از سوی وزارت ورزش به ما اعلام می‌شود. فدراسیون از این موضوع هیچ اطلاعی ندارد. فقط اسامی ۲ کاندید را به ما دادند که به جمع ۹ کاندید تایید صلاحیت شده اضافه شد. محمدنوحی و علی غفاری این دو کاندیدا هستند.

آخرین اخبار