www.khabarrazmavar.ir

برای رسیدن به فینال حریفان سرسختی را پشت سر گذاشتم

شناسه خبر : ۱۸:۵۲ 1401/06/05

فراهانی: اهتزاز پرچم کشورم از کسب مدال هم شیرین تر بود

نایب قهرمان مسابقات جهانی موای تای گفت: برای کسب مدال نقره جهان، حریفان بسیار سرسختی را پشت سر گذاشتم که اگر مشکل بیماری نداشتم، با مدال طلا به میهن باز می گشتم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، “حسین فراهانی” نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم جوانان ایران در رقابت های موای تای قهرمانی جهان در مالزی، ضمن بیان این مطلب افزود: در این مسابقات بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور حضور داشتند که همگی از مدعیان بودند. همین مساله، سطح کمی و کیفی رقابت ها را بسیار بالا برده بود.

وی ادامه داد: من اولین فینالیست تیم بودم و برای رسیدن به فینال، حریفان زیاد و سرسختی را پشت سر گذاشتم، به ویژه ورزشکاران ترکیه، امارات و بلژیک که حریفان قدری بودند. با این حال به لطف خدا موفق به حضور در فینال شدم.

ملی پوش تیم جوانان کشورمان تصریح کرد: در فینال به مصاف حریف روسی خود رفتم، اما به دلیل بیماری شب قبل از فینال، متاسفانه نتوانستم بازی های خود را در دیدار نهایی نیز انجام دهم و به مدال نقره دست پیدا کردم.

فراهانی با بیان این که از اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ايران در سالن مسابقات به وجد آمده بود، گفت: با زحمات مربی ام استاد “رامین مظاهری” و حمایت های خانواده ام، موفق به کسب این مدال شدم و خوشحالم که پرچم مقدس کشورم را در بزرگ ترین آوردگاه موای تای جهان به اهتزاز درآوردم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی موای تای در پایان یادآور شد: بعد از بازگشت از رقابت های جهانی مالزی، به زودی تمریناتم را آغاز می کنم تا به امید خدا در مسابقات پیش رو موفق به کسب مدال طلا شوم و دل هموطنانم را شاد کنم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.