www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۳ 1398/10/25

فدراسیون جهانی پاسخ نامه ایران راداد/ کار دشوارالمپیکی های تکواندو

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو در حالی از شنبه آینده آغاز می شود که المپین های این رشته باید همچنان در کوران مسابقات باقی بمانند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابتهای تکواندو در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو طی روزهای ۴ تا هفتم مردادماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. با توجه به سهمیه‌های المپیک از طریق سیستم رنکینگ در پایان سال ۲۰۱۹ قطعی شده بود، کادر فنی تیم ملی این ابهام را داشت که سیدبندی تکواندوکاران در زمان قرعه کشی براساس رنکینگ زمان کسب سهمیه منظور خواهد شد یا آخرین رنکینگ قبل از آغاز بازی‌ها؟

برهمین اساس فدراسیون تکواندو با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی در این خصوص استعلام گرفت که طبق پاسخ دریافتی، سیدبندی در زمان قرعه کشی طبق آخرین رنکینگ قبل از بازی‌ها یعنی پایان ماه «ژوئن» بعنی ۱۲ خردادماه سال ۱۳۹۹ محاسبه می‌شود.

با این پاسخ، دو ملی پوش کشورمان یعنی آرمین هادپور و میرهاشم حسینی باید همچنان در تورنمنت‌های مختلف حضور داشته باشند و امتیازات لازم را برای حفظ جایگاه خود کسب کنند. هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی معتقد است که جایگاه سوم هادی پور و ششم میرهاشم حسینی در رنکینگ فدراسیون جهانی برای دو نماینده کشورمان در سید بندی المپیک مناسب است و تا نیمه نهایی به رقبای اصلی خود برخورد نمی‌کنند. طبق همین نظریه هم این دو تکواندوکار به مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت اعزام خواهند شد.

طبق اعلام فدراسیون تکواندو آرمین هادی پور، یاشار عطاردی، حسین لطفی، محمدصادق دهقانی، محمدحسن پلنگ افکن، محمد کاظمی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرحسین محمد خانلو، سینا بهرامی، میرهاشم حسینی، مهدی یوسفی، امیرمحمد بخشی، مهدی عابدینی، مهدی جلالی، مهران برخورداری، عرفان حیدری، عرفان ناظمی، علیرضا نادعلیان، محمدرضا خانی، سجاد مردانی، سعید رجبی و فرشاد قیاس شندی از روز شنبه ۲۸ دیماه تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا ۱۴ اسفندماه در بیروت آغاز می‌شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.