www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۲ 1396/08/01

غیبت بوکسورهای صاحب نام روی رینگ مسابقات کشوری / آخرین تلاش های داوری برای کرسی ریاست

رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان بوکس و در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون در غیاب بسیاری از بوکسورهای نام آشنای کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بیست و هفتمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره ۵۴۰۰ شهید دفاع مقدس به منظور شناخت نفرات دعوت شده به اردوی تیم از روز چهارم آبان ماه به میزبانی شهر سنندج آغاز می شود و تا هشتم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
این پیکارها در حالی با حضور ۳۶۰ بوکسور قرار است برگزار شود که به نظر می رسد خبری از حضور بوکسورهای صاحب نام و باتجربه نیست.

احسان روزبهانی که انتظار می رفت بعد از رفتن احمد ناطق نوری از ریاست فدراسیون دوباره به تیم ملی بازگردد در آلمان است و نمی تواند در پیکارهای کشوری روی رینگ برود.

همچنین مهدی طلوتی و جاسم دلاوری هم روی رینگ نمی روند چرا که جزو کادر فنی تیم مازندران در کنار رینگ خواهند بود، همچنین خبری از حضور محمد شوریان، مهدی قربانی و مجید سپهوند نیست.

سجاد محمدپور هم که سال ها در وزن ۵۲ کیلوگرم مشت می زد در رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان امسال در یک وزن بالاتر مبارزه می کند. وی به دلیل آسیب دیدگی دستش چند ماهی را تمرین نکرده بود و همین عامل باعث شد تا اضافه وزن پیدا کند.

این رقابت ها به مدت پنج روز در در اوزان ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و ۹۱+ ،برگزار می شود.

این پیکارها یکی از مهمترین مسابقات زمان سرپرستی افشین داوری در فدراسیون بوکس به شمار می رود و در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون بعید نیست داوری از این پیکارها به عنوان یک تبلیغ انتخاباتی استفاده کند.

نکته جالب توجه اینجاست که هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی بزرگسالان مشخص نشده است، برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که فدراسیون بوکس قصد ادامه همکاری با سرمربی کوبایی را ندارد.

آخرین اخبار