www.khabarrazmavar.ir

موسوی کار سختی دارد

شناسه خبر : ۱۶:۲۱ 1398/06/26

عملکرد بوکسورها در قهرمانی جهان خوب بود

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: با توجه به آنچه در اختیار بوکسورهایمان قرار داده بودیم عملکرد ملی پوشان در رقابتهای جهانی خوب بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور،غلامحسین نهرودی در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص عملکرد تیم ملی بوکس در رقابتهای قهرمانی جهان روسیه گفت: با توجه به آنچه که به ملی پوشانمان داده ایم و تدارک دیده ایم عملکرد تیم ملی در رقابتهای جهانی خوب بود. حتی در برخی مبارزات مثل مبارزه روزبهانی، شوریان و مقصودی شرایط داوری هم بحث برانگیز بود.

وی گفت: امیدوارم موسوی بتواند در مبارزه فردا خوب کار کند و به مدال برسد. البته حریف وی عناوین خوبی داشته و موسوی بازی سختی در پیش دارد.

کارشناس بوکس در خصوص بازگشت احسان روزبهانی به وزن اصلی گفت: ما نگران بودیم چرا که کم کردن وزن تاثیر زیادی بر عملکرد می گذارد اما مبارزات خوبی را از احسان شاهد بودیم. حتی تصور می کردیم وی نتواند خود را به این وزن برساند اما با فشار و تلاشی که داشت وزن خود را به ۸۱ کیلوگرم رساند. عملکرد احسان خوب بود و بنظرم وی در وزن ۸۱ کیلوگرم شرایط بهتری دارد و جا افتاده است.

نهرودی در پاسخ به این سوال که با این عملکرد پیش بینی شما از کسب سهمیه المپیک در آینده چیست گفت: به شرطی که تیم ملی بتواند در آینده برنامه هایش را درست انجام بدهد من شانس کسب سه سهمیه المپیک را برای این تیم می بینم.

آخرین اخبار