www.khabarrazmavar.ir

محمد پولادگر:

شناسه خبر : ۱۲:۲۲ 1398/10/30

علیزاده نمی‌تواند برای کشور دیگر بازی کند/ باید مقابل ظلم ایستاد

رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به خبر پناهندگی کیمیا علیزاده گفت: او نمی تواند برای کشور دیگر بازی کند و این کار قانونی نیست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات رخ داده در فوتبال گفت: فکر می‌کنم یک برخورد انقلابی صورت گرفت و ما همیشه اجازه دادیم به ما حمله کنند و سپس دفاع کردیم. این رویه باید تغییر کند، ببینیم چه اتفاقی در این حوزه به خصوص در حوزه بین الملل رخ می‌دهد که به ما حمله می‌کنند و ما کوتاه می آییم و سکوت می‌کنیم. تصمیم درستی بود، باید مقابل ظلم ایستاد و حق مهم‌ترین موضوع است، حق گرفتنی است، کسی در این آشفته بازار بین المللی حق را به ما نمی‌دهد.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی رخ داده است، خیلی از حلقه‌های مفقوده در کمیته ملی المپیک که راه اندازی آن و فعالیت کمیسیون های مختلف در دوره جدید کمیته توجه بیش‌تری شده است، امیدوارم ثمرات خوبی برای ورزش کشور داشته باشد.

پولادگر درباره کیمیا علیزاده و حضور او در کشور دیگر گفت: قانونی نمی‌تواند برای کشور دیگر بازی کند، از آخرین حضور یک ورزشکار در ترکیب تیم ملی باید ۳ سال بگذرد تا برای کشور جدید بتواند بازی کند. رسانه‌هایی که این اخبار را منتشر می‌کنند قطعاً از قانون خبر ندارند.

آخرین اخبار