www.khabarrazmavar.ir

در اردوی تیم دانشجویان هستم، اما همراه تیم اعزام نمی شوم

شناسه خبر : ۱۳:۳۷ 1398/04/09

علیزاده: در مسابقات کشوری حضور دارم/ مصدومیتم برطرف شده

دارنده مدال برنز مسابقات تکواندو المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی دانشجویان حضور دارم، اما به این مسابقات اعزام نمی شوم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، ” کیمیا علیزاده ” در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه هیات تکواندو استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اردیبهشت ماه سال جاری، تمریناتم را آغاز کرده ام و در حال حاضر وضعیت آمادگی ام بد نیست.
وی افزود: اکنون در اردوی تیم دانشجویان حضور دارم و پا به پای بچه ها تمرین می کنم، اما به مسابقات جهانی دانشجویان نمی روم.
علیزاده با بیان این که از بند مصدومیت رهایی یافته، خاطر نشان کرد: وضعیتم در حال حاضر خوب است و تمرینات تخصصی را آغاز کرده ام. از این رو، در رقابت های کشوری که از ۱۳ مرداد آغاز می شود، شرکت خواهم کرد.
نفر سوم رقابت های المپیک ۲۰۱۶ در پایان گفت: تمام تمرکز من برای حضور پرقدرت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. به همین جهت، برای کسب سهمیه برنامه ریزی کرده ام. هرچند که کسب سهمیه چندان راحت نیست و من باید در مسابقات قاره ای برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.