www.khabarrazmavar.ir

زمان قانونی سرپرستی 6 ماه است نه 3 ماه

شناسه خبر : ۲۰:۱۶ 1398/04/15

عظیمی: جابجایی از اختیارات بنده است/ با کلمه برکناری موافق نیستم

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی گفت: جابجایی در هر فدراسیون از اختیارات سرپرست است و بنده براساس، اختیاراتم عمل می کنم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، دکتر “شهرام عظیمی” در مورد خبر منتشر شده در دو خبرگزاری درباره برکناری دبیر فدراسیون، خاطر نشان کرد: اول این که بنده با لفظ برکناری موافق نیستم. در فدراسیون براساس، نیازها و برنامه ها، جابجایی هایی صورت می گیرد که البته امری کاملا طبیعی است.

وی افزود: دبیر فدراسیون نیز طبق مقتضیات فدراسیون و جهت پیشبرد کارها انجام گرفت. البته امکان دارد از آقای ” شادنیا ” در مسئولیت های دیگر استفاده کنیم.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در خصوص تغییرات فراوان اظهار داشت: جابجایی های چندانی در فدراسیون انجام نگرفت. مسئول کمیته آموزش در عین حال، مسئول دفتر رئیس فدراسیون هم بود که به دلیل تداخل مسئولیت ها، یکی از دوستان را به عنوان جانشین خود در کمیته آموزش معرفی کرد.

وی درباره درج خبر دو خبرگزاری در مورد مهلت سه ماهه سرپرست فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: براساس، قانون سرپرست هر فدراسیون ۶ ماه فرصت دارد تا نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام کند. در مورد فدراسیون ورزش های رزمی نیز امکان دارد این زمان طول بکشد.

عظیمی با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده برای این فدراسیون توسط برخی ها تصریح کرد: ” بهداد سلیمی ” قهرمان وزنه برداری المپیک در فدراسیون حضور یافت تا ملاقاتی دوستانه با بنده داشته باشد، اما برخی دوستان از این اتفاق، بهره برداری خاص خود را کردند. منتقدین احتمالا نمی دانند بنده روز ۴ تیر ماه انصراف خود را از کاندیداتوری فدراسیون وزنه برداری اعلام کردم.

عظیمی در پایان، با اشاره با این که احتمال دارد تغییرات در فدراسیون ادامه داشته باشد، یادآور شد: هر جا احساس کنیم تغییراتی را اعمال خواهیم کرد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.