www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۹ 1394/05/10

عشق و علاقه کاتاروها عامل مظلومیت کاتا/ رشیدی نژاد: هرمدالی در مسابقات ژاپن کسب کنیم ارزشمند است

احتمال کسب مدال طلا در کمیته و کاتا در سرزمین کاراته ژاپن سخت و شاید هم ناممکن باشد اما در هر صورت نباید احتمال کسب 2مدال در کاتا که ادبیات و پایه کاراته است را ندیده بگیریم و به راحتی از کنار آن بگذریم. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، در روزهای پایانی اردوهای تیم […]

احتمال کسب مدال طلا در کمیته و کاتا در سرزمین کاراته ژاپن سخت و شاید هم ناممکن باشد اما در هر صورت نباید احتمال کسب 2مدال در کاتا که ادبیات و پایه کاراته است را ندیده بگیریم و به راحتی از کنار آن بگذریم.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، در روزهای پایانی اردوهای تیم ملی کمیته و انتخابی تیم ملی کاتا کشورمان نگرانی و اضطاراب دریافت ویزا دغدغه ای شده برای ملی پوشان کاتا، دلیل آن هم این است که برای اخذ ویزای این کشور حداقل یکماه زمان لازم است .البته ما امیدواریم آقایان حاضر در فدراسیون در پشت صحنه تدابیری اندیشیده باشند و هماهنگی هایی را با کشور میزبان انجام داده باشند، تا تیم ملی کاتا کشورمان دچار قصه بازی های جهانی آلمان نشود.

محسن رشیدی نژاد سرمربی اسبق تیم ملی کاتا به خبرنگار رزم نیوز گفت: تیم کرمان به همراه 4 تیم خود در انتخابی تیم ملی در 13 مردادماه در بخش آقایان و 1 خانم در انفرادی نوجوانان در 16مرداد در تهران حاضر می شود.

وی در ادامه درخصوص علت حضور 4 تیم از یک استان گفت: یکی از تیم ها که همان تیم حاضردر مسابقات قهرمانی کشور که درصفادشت انجام شد و در ابتدا حذف شد اما با عنایت آقای آشوری و پذیرش قاطعانه ایشان در رضایت بخش نبودن داوری و داوران در آن مسابقات اعتراضات تیم ما منجر به کسب مدال برنز و مقام سومی کشور شد و این تیم به مرحله انتخابی تیم ملی راه یافت.3تیم دیگر هم که هرسه از تیم های قوی ودر سطح بالایی درسبک های گوجوریو و شوتوکان هستند با نظر واجازه فدراسیون به مسابقات انتخابی راه یافتند.

وی در پایان اظهار داشت: متاسفانه برای فدراسیون کاراته جا افتاده که کاتاروها و مربیان کاتا عاشق هستند و همین عشق و علاقه آنها باعث شده که فدراسیون احساس امنیت از سوی کاتا کند و بیشتر توجه خود را به سمت کمیته معطوف کند، برای کاتاروها مهم مدال آوری در ژاپن است حتی اگر طلا نباشد بازهم بسیار ارزشمند هستند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید