www.khabarrazmavar.ir

رنکینگ المپیکی کاراته کاها؛

شناسه خبر : ۰۹:۰۰ 1398/08/10

عسگری جایگاه نخست را پس گرفت،بانوان در نزدیکی سهمیه المپیک توکیو

جدیدترین رنکینگ المپیکی کاراته کاها حکایت از شرایط خوب ۶ کاراته کای کشورمان در مسیر کسب سهمیه توکیو ۲۰۲۰ دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فدراسیون جهانی کاراته در پایان ماه نوامبر و بعد از برگزاری رقابتهای لیگ جهانی در مسکو رده بندی بهترین کاراته کاهای دنیا در اوزان المپیکی را اعلام کرد که در وزن ۷۵- کیلوگرم مردان بهمن عسگری با مدال برنزی که در این رقابتها کسب کرد جمع امتیازات خود را به ۶۱۸۷ رساند و با یک پله صعود به صدر جدول این وزن بازگشت. در این وزن علی اصغر آسیابری رتبه هفدهم را دارد.

در وزن ۷۵+ کیلوگرم رتبه دوم و سوم از آن نمایندگان ایران است. گنج زاده با ۶۶۵۲ امتیاز رتبه دوم را بعد از «ایگو آکتاش» ترکیه ای (۷۴۱۷) در اختیار دارد.  پورشیب هم که در مسکو مدال نقره کسب کرد با ۶۵۷۰ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است. صالح اباذری نیز در همین وزن در رده یازدهم ایستاده است.

در بخش بانوان سارا بهمنیار در ادامه درخشش خود در رقابتهای کاراته وان با طلایی که در روسیه کسب کرد، با ۴۲۵۲ امتیاز و چهار پله صعود به رده پنجم وزن ۵۵- کیلوگرم رسید. در همین وزن طراوت خاکسار با ۳۹۸۲ امتیاز جایگاه هفتم را در اختیار دارد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان رزیتا علیپور که لیگ جهانی روسیه را کسب مدال طلا پشت سر گذاشته بود با دو پله صعود و ۳۷۷۲ امتیاز تا رتبه پنجم بالا آمد. حمیده عباسعلی هم در وزن ۶۱+ کیلوگرم با ۳۸۳۲ امتیاز جایگاه هشتم را در اختیار دارد.

در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی با ۱۴۲۵ امتیاز جایگاه هفدهم خود را حفظ کرد. در این بخش نگین باقری و مهسا افسانه به ترتیب رده ۸۶ و ۸۹ را دارند.

در کاتای انفرادی مردان ابوالفضل شهرجردی با ۱۱۰۲ امتیاز در جای بیست و ششم ایستاده و در وزن ۶۷- کیلوگرم مردان هم بهترین جایگاه را مجید حسن نیا با ۲۵۸۷ امتیاز و رتبه شانزدهم در اختیار دارد. در این وزن هامون درفشی پور با ۲۲۲۷ امتیاز (۲۲)، سیدعلی کریمی با ۱۰۹۵ امتیاز (۶۲)، امیررضا میرزایی با ۷۷۲ امتیاز (۷۸) و امیر مهدی زاده با ۷۳۵ امتیاز (۸۳) نیز حضور دارند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید