www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۳۹ 1400/07/24

عزیزپور جواز مبارزه بر سر عنوان قهرمانی وان چمپیونشیپ را گرفت !

سازمان وان چمپیونشیپ جمعه هفتم آبان از اولین قهرمان سنگین وزن کیک بوکسینگ خود را رونمایی می کند و ایرج عزیزپور مبارز سنگین وزن ایرانی این فرصت را دارد تا اولین قهرمان ایرانی این سازمان شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این اولین مبارزه عزیزپور در این سازمان است که البتهبه نظر می رسد اولین گام، سخت ترین چالش ممکن برای عزیزپور است چرا که حریف او رومن کریکلیا اوکراینی قهرمان نیمه سنگین وزن کیک بوکسینگ این سازمان هم هست و حالا به یک وزن بالاتر آمده تا کمربند سنگین وزن وان چمپیونشیپ را هم به افتخاراتش اضافه کند.

کریکلیا ابتدا قرار بود در این رویداد برای دفاع از عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن خود با موارت آیگون ترکیه ای رو در رو شود، ولی آیگون به دلیل آسیب دیدگی از این مبارزه کناره گیری کرد و حالا ایرج عزیزپور فرصتی طلایی در پیش روی خود می بیند.

لازم به یادآوریست که این سومین مبارزه عزیزپور و کریکلیا برابر یکدیگر است. عزیزپور در سال ۲۰۱۸ کیک بوکسر اوکراینی را با رای داوران شکست داد و قهرمان سنگین وزن کونلون فایت شد. این دو مبارز یک سال بعد در فینال تورنمنت سنگین وزن کونلون فایت برای دومین مرتبه رو در رو شدند و این بار کریکلیا بود که او را از طریق رای داوران شکست داد و قهرمان جدید سنگین وزن کونلون فایت شد. حالا این رویارویی به ایستگاه سوم رسیده و باید دید قهرمان ایرانی می تواند افتخاری دیگر برای خود و ایران به ارمغان بیاورد؟!

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.