www.khabarrazmavar.ir

تکواندو قهرمانی جهان؛

شناسه خبر : ۱۸:۳۲ 1398/02/27

عرفان ناظمی حضور در رقابتهای جهانی را از دست داد/ کیانی حذف شد

سفارت انگلستان در ترکیه برای دومین تکواندوکار کشورمان نیز روادید صادر نکرد تا عرفان ناظمی حضور در رقابتهای جهانی را از دست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی سومین روز خود را سپری می‌کند که پس از صادر نشدن روادید میرهاشم حسینی، روادید عرفان ناظمی هم از سوی کشور میزبان صادر نشدن تا دومین نماینده کشورمان نیز حضور در این رقابتها را از دست بدهد.

اما در مبارزات امروز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه تیم کشورمان سه نماینده داشت. ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم «یونیشارأی» از نپال را ۳۴ بر ۷ شکست داد و سپس ۴ بر یک برابر «مادینا مانوپوا» از ازبکستان را از پیش رو برداشت و در سومین مبارزه خود برابر «پانیباک» از تایلند ۲۸ بر ۷ باخت و حذف شد.

پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم دور نخست ۱۳ بر ۴ «دزیره رولاف» از آمریکا را از پیش رو برداشت و در ادامه باید به مصاف «پا تریکا آدامکیویسز» از لهستان برود.

امیرمحمد بخشی هم در وزن ۷۴- کیلوگرم کار خود را با برتری ۱۶ بر ۷ مقابل «ترجوس سالاس» از کلمبیا آغاز کرد و در ادامه در پیکار با «کریستین مکنیش» از انگلیس ۱۰ بر ۶ پیروز شد و در سومین مبارزه خود به مصاف «کی رن» از چین می‌رود.

این دوره از رقابتها با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور در منچستر جریان دارد.

آخرین اخبار