www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۴۴ 1399/06/26

عباسعلی: جراحی مجددم دوران نقاهت طولانی ندارد/ از آلمان برگردم تمرین می کنم

بانوی المپیکی کاراته ایران گفت: عمل مجدد پایم سطحی است، فقط بخیه روی پایم می‌خورد و دوره نقاهت طولانی ندارد و بعد از یک استراحت کوتاه می‌توانم تمریناتم را آغاز کنم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ،حمیده عباسعلی، در گفتگو با رادیو تهران، در خصوص عمل جراحی مجدد که باید در کشور آلمان انجام دهد، بیان کرد: بعد از گذشت شش ماه از عمل جراحی ام، هفته آینده دوباره راهی آلمان می شوم تا زیر نظر پزشکم جراحی شوم. چون مصدومیتم شکستگی نبود، داخل پایم پلاتین نیست ، وسیله ای که در پایم کار گذاشتند رباط مرا به هم جوش داده است. امکانات این عمل جراحی در خاورمیانه و ایران وجود نداشت از همین رو باید زیر نظر پزشک متخصص این عمل جراحی را انجام دهم.

وی افزود: این عمل در حدود 20 الی 25 دقیقه طول می‌کشد و سطحی است. فقط بخیه روی پایم می‌خورد و دوره نقاهت طولانی ندارد و بعد از یک استراحت کوتاه می‌توانم با مشاوره پزشک و کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان، تمریناتم را آغاز کنم. برنامه ام این است که بلافاصله بعد از اینکه از آلمان بازگشتم با سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تمرینات را از سر می‌گیرم.

اولین المپیکی بانوان کشورمان درباره تاریخ دقیق سفر به آلمان گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا، گرفتن ویزا برای سفر به آلمان کمی با مشکل مواجه شد و هنوز تاریخ دقیقی  مشخص نشده است. کمیته ملی المپیک در تلاش است تا هر چه زودتر این مشکل را حل کند چون سفر برای کار پزشکی است زیاد سخت نگرفته‌اند و اذیت نمی شوم.

وی در مورد هزینه های جراحی تصریح کرد: تمام هزینه‌ها از قبیل عمل جراحی، اسکان در آلمان و پول بلیت هواپیما و دیگر اتفاقات را کمیته ملی المپیک پرداخت کرد و فدارسیون هم نیز برای این عمل جراحی به من کمک کرد.

بانوی ملی پوش کاراته در بخش پایانی صحبت هایش اذعان داشت:با توجه همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، هیچ مسابقه‌ای پیش‌بینی نشده است و بعید می‌دانم به خاطر این موضوع مسابقه‌ای برگزار شود. طبق اعلام فدراسیون جهانی کاراته قرار است تا یک ماه آینده در روسیه یک مسابقه برگزار شود ولی احتمال اینکه این مسابقه نیز در لحظات آخر منتفی شود، زیاد است. من  چون توانسته‌ایم سهمیه قطعی حضور در المپیک را کسب کنم، نیازی نیست که دوباره مبارزه کنم و به احتمال زیاد در فروردین یا اردیبهشت سال آینده در رقابت‌ها حاضر خواهم شد.

انتهای پیام/

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید