www.khabarrazmavar.ir

GSP بر سر دوراهی

شناسه خبر : ۱۱:۳۶ 1395/08/01

عاشقان سنت پیر گوش به زنگ باشند

جرج سنت پیر معروف به جی اس پی ورزشکار کانادایی MMA برای بازگشت به مبارزات قفس بر سر دو راهی سازمان های UFC و Bellator قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این مبارز کانادایی که چندین سال متوالی عنوان قهرمانی سازمان UFC در دسته 78 کیلوگرم را یدک می کشید مدتی پیش از مبارزات کنار کشید و کمربند طلایی را به دانا وایت (رئیس سازمان) واگذار کرد. (کمربندی که هم اکنون در اختیار تایرون وودلی است.)

حال بعد از گذشت سه سال از روزی که سنت پیر با قفس وداع کرد ، شایعات متعددی مبنی بر بازگشت او به یکی از دو سازمان بزرگ MMA مطرح می شود. حتی کار به جایی رسیده که عده ای او را رقیب بعدی اندرسون سیلوا در یکی از مبارزات پیش روی سازمان UFC می دانند و برنامه ریزی این Superfight را تمام شده می دانند.

اما مصاحبه ای که یکی دو روز پیش از او منتشر شد ، داستان متفاوتی را روایت می کند چراکه سنت پیر در این گفتگو ضمن محتمل دانستن بازگشتش ، اعلام کرد که در حال حاضر با هیچ سازمانی قرارداد ندارد.

همین صحبت ها منجر به بروز شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی او در سازمان Bellator شد.

georges-st-pierre-gsp-gi

در صورت حضور او در بلاتور ، مبارز کانادایی بعد از 12 سال با UFC  وداع خواهد کرد و مسئولین این سازمان یکی از وفادارترین و محبوب ترین مبارزین خود را از دست می دهند.

GSP که طرفداران زیادی در ایران دارد ، از مبارزین با اخلاق دنیای هنرهای رزمی – ترکیبی به شمار می رود و مجموعه نبردهای دیدنی او با مت هیوز (اسطوره UFC) و مت سرا همواره در ذهن طرفداران این ورزش باقی می ماند.

پیروزی برابر جانی هندریکس (معروف به BiggRigg) در نوامبر 2013 آخرین حضور این کانادایی در اوکتاگون بود. شاید جالب باشد که بدانید آخرین شکست جی اس پی مربوط به 9 سال پیش است یعنی زمانی که در UFC 69 برابر مت سرا ناک اوت شد. اما از آن روز به بعد در تمامی 12 نبرد خود پیروز شد و نوار بردهای خود را تا روز آخر ادامه داد.

سنت پیر که علاقه زیادی به دنیای رزمی ژاپن و مرام سامورائی های اساطیری دارد اکنون 35 ساله است و توانسته 25 برد (و تنها دو شکست) را به نام خود ثبت کند.

هر چه که باشد ، بازگشت GSP  به قفس اتفاقی ویژه برای دنیای MMA خواهد بود و موجبات شادی عاشقان مبارزه را فراهم خواهد کرد، به خصوص در ایران.

georges-st-pierre-gsp

 

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید