www.khabarrazmavar.ir

بازیهای هنرهای رزمی آسیا - عشق آباد؛

شناسه خبر : ۱۶:۱۵ 1396/06/30

طیبه پارسابه نشان برنز دست یافت/ پایان کاربانوان تکواندو با ۴ مدال

آخرین نماینده تیم تکواندو بانوان ایران در بازی‌های هنرهای رزمی به مدال برنز رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابتهای تکواندو بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در بخش مبارزه در حالی امروز پنجشنبه به پایان می رسد که پرونده تیم های مردان و زنان کشورمان در این رقابتها در مجموع با ۹ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.

طیبه پارسا آخرین نماینده ایران بود که موفق به کسب نشان برنز شد.

وی در وزن ۵۷- کیلوگرم در نخستین مبارزه «طیبه اکبری» از افغانستان را ۲۳ بر ۶ از پیش رو برداشت. نماینده ایران در دومین دیدار «دانگ کیم» از کره جنوبی را با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی رو در روی « لیجون ژو» چینی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۶ قرار گرفت و با نتیجه ۱۷ بر ۷ نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

تیم بانوان کشورمان در این مسابقات چهار نماینده داشت که ناهید کیانی موفق به کسب مدال نشد، پریسا جوادی طلا گرفت، فاطمه مداحی و طیبه پارسا هم به نشان برنز دست پیدا کردند. برای تیم مردان ایران هم مهدی اسحاقی، مهدی جلالی، سروش احمدی، سعید رجبی و عرفان ناظمی ۵ مدال طلا و هادی تیران ولی پور یک نشان نقره کسب کردند.

رقابت‎های تکواندو فردا جمعه ۳۱ شهریورماه با برگزاری مسابقات بخش پومسه با حضور ۵۲ ورزشکار به پایان می رسد که علی سهرابی، کوروش بختیار، محمدرضا فتوحی، نرگس میناخانی، مرجان سلحشوری، و مهسا صادقی در دو بخش انفرادی و تیمی به مصاف رقبای خود می روند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.