www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۳۹ 1395/08/06

صندلی خودمه به هیچ کسی هم نمی دم!

اصولا صندلی ها در تمام زیر و بم ورزش ایران نقش دارند و گاهی نشستن یک شخص خاص روی یه صندلی مدال های بیشماری رو به سبد افتخارات ایران اضافه می کنه و گاهی هم پافشاری بعضی از مسئولین به حفظ صندلیشون خیلی از مدال ها رو از سبد افتخاراتمون حذف می کنه!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، واکنش مسئولین محترم ورزشی نسبت به صندلی ها خیلی جالب و متنوع هست. دسته اول از این مسئولین نسبت به صندلیشون تعصب خاصی ندارند و به راحتی حاضرند از روی اون بلند شن و اونو به شخص دیگه ای بدن، مثل آقای گودرزی که در نهایت متانت از روی صندلیش پا شد، شاید هم از روی صندلیش بلندش کردن، اما مهم اینه که به صندلیش نچسبیده بود.

برخی دیگه از مسئولین به صندلی هاشون چسبیدن اما خوشبختانه چسبی که زدن زیاد با کیفیت نبوده و بعد از چندین ناکامی فوق العاده حساس از بین میره، مثل صندلی فدراسیون جودو، که البته فعلا شخص خوبی در حال جلوس روی اون هست.

گروه دیگه مسئولینی هستند که معلوم نیست از چه چسبی استفاده کردند که هر چی تلاش بکنید و هر چقدر ناکامی ببنید این چسب از بین نمی ره، حتی تمام جامعه ورزشی و خبرنگاران و تحلیل گران با هم مسئول و صندلی رو کشیدن اما هیچ اتفاقی نیافتاد، بعدش هم که کلی خسته شدن رفتند سراغ سایر صندلی های موجود در فدراسیون اما معلوم شد که اونا هم از همین چسب استفاده کردن و نمیشه کاریشون کرد مثل صندلی های موجود تو فدراسیون تکواندو. تازگیا هادی ساعی هم در تلاشه که این چسب رو از بین ببره و ما امیدواریم که لگدهای طلایی این استوره تاریخی کارساز بشه اما نمیشه باز چسب رو دست کم گرفت!

اما دسته آخر خیلی جالبه این مسئولین اصلا با صندلی به دنیا اومدن و صندلی به عنوان یه نماد خانوادگی بینشون جابجا میشه، مثل رئیس فدراسیون رزمی، وقتی هم کسی میاد میگه من جایی واسه نشتن ندارم و لطفا بلند شید، با نهایت متانت به سمت صندلی دبیر سازمان اشاره می کنه و با قلدری کامل صندلی رو از ایشون می گیره و به شخص مذکور میده، وقتی هم چاره ای جز بلند شدن ندارند میگن من باید به صندلی دیگه روی دانشگاه منتقل بشم و با صدای رسا افراد خانواده رو صدا می زنن تا صندلیو دو دستی تقدیمشون کنن، این افراد به صورت هوشمند به جای چسب زدن به صندلی، نام خانوادگیشونو روی صندلی نوشتن پس نمیشه صندلی رو ازشون گرفت فقط باید به شخصی از همان خانواده داد مثل صندلی خانواده رشیدی در فدراسیون رزمی. به طور مثال آقای علی رشیدی جای خودشو در فدراسیون رزمی به آقای محمود رشیدی می ده. در رابطه با ابتکار خانواده ها رشیدی شعری سروده شده که در ادامه بیان میشه:

از راه رشید آمد و با جیب رشید رفت
صد حیف که این آمد و صد شکر که آن رفت
تا هست رشیدی به جهان باقی و مانی
وانگه نتوانی که دگر ها بخوانی
رزمی که نشد گفت چه بهتر که بدانی
ارث پدرست کاش رشید جان بمانی
گر مشکلی اندر کف فدراسیون هست
با چنج دبیر می توان از بر آن جست
گر هر دو ما بر سر اینجا بمانیم
از کار و بسی مشغله ها باز بمانیم
من میرومو بر در دانش بکوبم
تا آییو و تو نیز به دانش بکوبی
آنگه که تو خواهی بیایی به دانش
نا ترس که رشید دگری هست به جایش
کم کم بستانیم همه چیز دو دستی
از رانت خدا هست همه چیز به راستی

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید