www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۳۳ 1400/09/28

صدیقی: استقبال گسترده از مسابقات کشوری کیک‌بوکسینگ، نویدبخش نشاط بیشتر در جامعه ورزش رزمی است

سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی گفت: پس از وقفه ناشی از پاندمی کرونا، برگزاری رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور که با استقبال گسترده استانها و تعداد بالای شرکت کنندگان روبرو شده، نویدبخش نشاط و پویایی بیشتر در جامعه ورزش رزمی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، علی صدیقی در گفت و گو با رزم آور ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: از 15 آذر افتخار این را داشتم که به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون، در خدمت جامعه رزمی کشور باشم. فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی با رشته‌های متعدد تحت پوشش خود، جامعه آماری گسترده‌ و جمعیت پویا و علاقه مندی را در برگرفته است و همه مسئولان فدراسیون، روسای هیئت‌های استانی و مسئولان رشته‌های تحت پوشش، دلسوزانه، برای پیشبرد اهداف این فدراسیون گام برمی‌دارند. امیدوارم در مسیر سیاست‌ها و خط مشی تببین شده توسط یوسف بهتری رئیس و همایون خرم نایب فدراسیون رئیس فدراسیون، اهداف را پیش برده و در حد توان به این جامعه بزرگ ورزش کشور کمک کنم.

وی برگزاری رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور را یکی از مهمترین برنامه‌های پیش روی فدراسیون برشمرد و اضافه کرد: بعد از عبور از دوران کرونا و تعطیلی مسابقات، برگزاری رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد، یکی از رویدادهای مهم فدراسیون است که از 29 آذر تا 2 دی ماه به میزبانی استان خوزستان در بندر ماهشهر، شهر شهید چمران برگزار می‌شود، هیئت‌های استانی و مناطق آزاد، استقبال خوبی از این مسابقات کرده و همگی نمایندگان خود را در 9 وزن به این پیکارها اعزام می‌کنند ، در مجموع، 284 ورزشکار در قالب 35 تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند. ورزشکاران ماه هاست برای آمادگی هر چه بیشتر در اردوهای استانی هستند.

صدیقی افزود: مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها در اقدامی بی سابقه از سوی فدراسیون و برای اولین بار به صورت آنلاین و با حضور نایب رئیس فدراسیون، رئیس کمیته داوران، رئیس کمیته مسابقات و رئیس هیئت استان خوزستان برگزار در همین مراسم از جام‌ها و مدال‌های مسابقات نیز رونمایی شد. امیدواریم که مسابقات با کیفیت مطلوب و بهترین شرایط برگزار شود. از علی آقاجری رئیس هیئت استان خوزستان نیز قدردانی می کنم که برای میزبانی از پیکارهای کشوری زحمات زیادی را متحمل شده‌اند.

سرپرست دبیری فدراسیون در بخش دیگری از صحبت‌های خود، درباره روند مرمت، نوسازی و تجهیز سالن شهید کبگانیان گفت: مرمت، نوسازی و تجهیز سالن اختصاصی فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان یکی دیگر از برنامه مهم فدراسیون است تا از آن به عنوان پایگاه استعدادیابی و کمپ تیم‌های ملی استفاده شود. مسئولان فدراسیون به صورت مکرر از روند کار بازدید می کنند و تمام تلاش مسئولان فدراسیون بر این است تا اواخر سال جاری، سالنی در شان ورزشکاران رزمی کشور، برخوردار از امکانات سرمایشی، گرمایشی مناسب، خوابگاه و ….مورد بهره برداری قرار گیرد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید