www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۵۸ 1397/09/02

صدر نشینی سپاهان و دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو

رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان باشگاههای کشور با انجام ۱۲ دیدار و صدرنشینی تیم های دانشگاه آزاد و سپاهان اصفهان پیگیری شد.

 

به گزارش پایگاه خبری رزم آور،  در لیگ برتر ووشوی بانوان، ۱۱ تیم حضور دارند و در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند تا در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به نیمه نهایی راه یابند.

در گروه نخست تیم های، فولاد مبارکه سپاهان، کارون اروند خرمشهر، مقاومت کرمانشاه، هیات ووشوی قم و هیات کردستان حضور دارند. در گروه دوم نیز تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، هیات ووشو مشهد، هیات ووشو شبستر، هیات ووشو البرز، هیات ووشو تهران و هیات ووشو کرمانشاه رقابت می کنند.

رقابت های هفته پنجم و ششم، روز جمعه به میزبانی آکادمی ووشو برگزار شد و در مهمترین دیدار و از گروه نخست، تیم سپاهان به لطف درخشش تالوکاران خود برابر کارون اروند خرمشهر به پیروزی ۷ بر ۵ رسید تا با ۱۵ امتیاز به صدرنشینی ادامه دهد.کارون اروند با ۹ امتیاز در این گروه دوم است و هیات ووشو قم هم با ۵ امتیاز سوم است.

در این دیدار و در بخش ساندا، شاگردان «لیلا بندانی» در تیم کارون اروند خرمشهر مقابل شاگردان «الهه منصوریان» در تیم سپاهان به برتر ۴ بر ۳ رسیدند، اما سپاهان که در تالو عملکرد بسیار بهتری داشت در مجموع برنده شد تا همچنان یکه تاز گروه نخست باشد.

در گروه دوم، دانشگاه آزاداسلامی با ۱۸ امتیاز در صدر باقی بماند.هیات ووشو شبستر با ۱۵ امتیاز دوم است و هیات ووشو البرز هم با ۹ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

نتایج مسابقات بدین شرح است:
*هفته پنجم وگروه یک:

* هیات ووشو کردستان ۵ – هیات ووشو قم ۵
* فولادمبارکه سپاهان ۱۲ – مقاومت کرمانشاه صفر
* در این هفته، کارون اروند خرمشهر استراحت داشت.
* هفته پنجم و گروه دو:
* هیات ووشو البرز ۹ – هیات ووشو مشهد ۲
* دانشگاه آزاداسلامی ۱۲ – هیات ووشو کرمانشاه صفر
* هیات ووشو شبستر ۱۰ – هیات ووشو تهران یک
*هفته ششم و گروه یک:
* فولادمبارکه سپاهان ۷ – کارون اروندخرمشهر ۵
* مقاومت کرمانشاه صفر – هیات ووشو قم ۸
* در این هفته، هیات ووشو کردستان استراحت داشت.
* هفته پنجم و گروه دو:
* دانشگاه آزاداسلامی ۱۱ – هیات ووشو مشهد یک
* هیات ووشو شبستر ۱۰ – هیات ووشو البرز ۲
* هیات ووشو تهران ۷ – هیات ووشو کرمانشاه صفر

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.