www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۳۲ 1398/12/24

شیوع کرونا دردسر جدید GLORY

بزرگترین سازمان کیک بوکسینگ جهان دو رویداد پیش روی خود را به تعویق انداخت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سازمان ‘گلوری کیک بوکسینگ’ از نزدیک تحولات مربوط به ویروس کرونا (COVID-19) را بررسی می کند.

کشورهای مختلف اقدامات جدیدی برای جلوگیری از همه گیری کرونا انجام داده اند. از جمله بلژیک تجمع بیش از ۱۰۰۰ نفر در مکان های سرپوشیده را ممنوع کرده است و ایالات متحده امریکا هم پروازهای اروپایی (جز بریتانیا) به مقصد این کشور را فعلاً به مدت یک ماه ممنوع کرده است. از همین رو سازمان گلوری دو رویداد GLORY 76 آنتورپ و GLORY 77 مِیامی را به تعویق انداخت و اعلام کرد که در آینده ای نزدیک تاریخ جدید برای این دو رویداد اعلام خواهد شد.

مارشال زلازنیک مدیر عامل GLORY در این رابطه گفت:” سلامتی و ایمنی هوادارهایمان، ورزشکاران و کارکنانمان و همچنین عامه مردم جامعه برایمان اهمیت ویژه ای دارد. کسانی که بلیط های خود برای این دو رویداد را رزرو کرده بودند با اعلام تاریخ جدید رویدادها می توانند بدون هیچ مشکلی در آن حضور یابند. کسانی هم که به هر دلیلی نمی توانند در تاریخ دیگری در محل رقابت ها حاضر شوند با امکانی که فراهم شده می توانند مبلغ پرداختی تهیه بلیط را بازپس بگیرند.”

لازم به ذکر است که رویداد GLORY روتردام که قرار است ۳۱ خرداد ۹۹ (20 ژوئن 2020) برگزار شود فعلاً بدون هیچ مشکلی و طبق برنامه قبلی برگزار شود ولی در صورت تشدید شرایط کرونا ویروس در هلند ممکن است این رویداد هم تحت تاثیر قرار بگیرد.

آخرین اخبار