www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۲ 1399/09/30

شکست ناباورانه اسطوره کیک بوکسینگ در GLORY 76 + عکس

بدر هاری با ناک اوت فنی در راند سوم مغلوب بنجامین آدگبویی شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سازمان گلوری پس از حدود ده ماهی که از آخرین رویدادش (گلوری ۷۵ اوترخت) می گذشت، شنبه ۲۹ آذر بازگشت مسابقاتش را با رویداد گلوری ۷۶ در شهر روتردام هلند جشن گرفت. رویدادی که به دلیل شرایط شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد و حضور بدر هاری اسطوره نام آشنای کیک بوکسینگ سبب شد تا گلوری روی فروش این رویداد حساب ویژه ای باز کند.

بدر مدعی شماره سه رنکینگ سنگین وزن گلوری که در این سازمان رکورد دو باخت و یک مبارزه بی نتیجه داشت برای کسب اولین پیروزی خود و به دست آوردن تایتل شات بعدی قدم به رینگ گذاشت. در سمت مقابل آدگبویی رنک شماره دو سنگین وزن در بزرگترین مبارزه دوران ورزشی ک برای اثبات شایستگی هایش وارد رینگ شد. در راند نخست بدر با ضربات پرقدرتش سر ،صورت و بدن مبارز رومانیایی را هدف قرار داد و آدگبویی هم در هر فرصتی به سمت پسر بد یورش برد. نتیجه این راند را بدر هاری به خود اختصاص داد (۱۰-۹، ۱۰-۹، ۹-۱۰). در راند دوم بدر به شدت حملاتش افزود و در یک فرصت با ضربات مشت، آدگبویی را ناک دان کرد‌ و نتیجه راند دوم را قاطعانه به خود اختصاص داد (سه رای مشابه ۱۰-۸).

در راند سوم اما ورق کاملاً چرخید و آدگبویی موفق شد با یک ضربه سنگین مشت بدر هاری را ناک دان کرد و به نظر می رسید با این ضربه بینی بدر هم شکست. بدر هاری از جایش بلند شد تا به مبارزه ادامه دهد ولی آدگبویی با یک ضربه میدل کیک بار دیگر هاری را ناک دان کرد و بدر که یارای ادامه مبارزه را نداشت نتیجه مبارزه را به آدگبویی واگذار کرد. بدر با این باخت دستش از مبارزه بر سر عنوان قهرمانی کوتاه ماند و رکوردش هم به ۱۰۶ پیروزی-۱۶ باخت-۰ مساوی-۱ مبارزه بی نتیجه تنزل پیدا کرد. آدگبویی رومانیایی هم با این برد بسیار مهم ضمن ارتقا رکوردش به ۳۵-۶ ، حالا باید منتظر برنده مبارزه ریکو ورهوون و جمال بن صدیق باشد تا حریف خود برای کسب کمربند قهرمانی را بشناسد.

در مبارزه پیش از نبرد اصلی این رویداد هم، سدریک دومبه قهرمان دسته ولترویت برای دفاع از کمربند قهرمانی خود به مصاف کریم غاجی رفت و با ناک اوت (هوک راست) در راند سوم پیروز میدان شد.

در تورنمنت چهار نفره سنگین وزن هم، لِوی ریختِرس مبارز بی شکست هلندی با غلبه بر مارسیانو بوگواندس سورینامی و نورالدین محی الدین فاتج تورنمنت شد و کاپ رامون دِکِرز را به خود اختصاص داد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید