www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۰۵ 1397/05/20

شوک بزرگ در GLORY 56!

مِکسِن با شکست برابر مِنِزِس کمربند قهرمانی را از دست داد.

به گزارش‌ پایگاه خبری رزم‌ آور ، رویداد GLORY 56 بامداد شنبه به میزبانی ۱st Bank Center دِنوِر ایالات متحده امریکا برگزار شد.

در مهمترین مبارزه شب آرتِم وحیتوف مدافع عنوان قهرمانی دسته نیمه سنگین وزن به مصاف دنیو ایلونگا رفت و پس از پنج راند مبارزه با رای متحد داوران پیروز مبارزه معرفی شد و این در حالی بود که این رای داوران مورد اعتراض برخی از تماشاگران حاضر در محل برگزاری مسابقات قرار گرفت چراکه آنها ایلونگا را پیروز واقعی مبارزه می دانستند.به هر روی وحیتوف روس با این برد برای چهارمین باز پیاپی‌ از کمربند قهرمانی خود دفاع کرد.

در دیگر مبارزه مهم این مسابقات که مبارزه عنوان قهرمانی دسته فوق خروس وزن بانوان بود،انیسا مکسن مدافع عنوان قهرمانی با ژادی مِنِزِس مبارزه کرد و پس از پنج راند نبرد نفسگیر این فایتر برزیلی بود که با رای نامتحد داوران پیروز شد و علاوه بر انتقام شکستش در GLORY 43 نیویورک،کمربند قهرمانی را نیز از دستان مکسن خارج کرد.

در یکی دیگر از مبارزات مهم GLORY 56 از دسته میان وزن،سایمون مارکوس و جیسون ویلنیس دو قهرمان اسبق این دسته به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت این مارکوس کانادایی بود که با رای نامتحد داوران بر ویلنیس هلندی پیروز شد و احتمالاً گزینه اصلی سازمان برای مبارزه عنوان قهرمانی در برابر الکس پریرا باشد.

به هر روی مبارزات دیگری نیز در این رویداد برگزار شد که نتایج کامل آن بدین ترتیب می باشد:

مبارزات بخش سوپرفایت:

نیمه سنگین وزن: کریس کاموزی (ایالات متحده امریکا) با ناک اوت فنی در راند دوم‌ بر جان کینگ (ایالات متحده امریکا) غلبه کرد.
سنگین وزن: مایرون دِنیس (ایالات متحده امریکا) با ناک اوت فنی (سه بار ناک دان شدن حریف) در راند سوم بر اِستیو پاپروکی (ایالات متحده امریکا) پیروز شد.
سبک وزن: جاستین هوتِن (ایالات متحده امریکا) با رای متحد داوران تروی شریدن (کانادا) را شکست داد.
سنگین وزن: دی آنجلو مارشال (کوراسائو) با ناک اوت فنی (هوک راست) در راند اول آنتونیو دیووراک (ایالات متحده امریکا) را از پیش رو برداشت.
میان وزن: سایمون مارکوس (کانادا) با رای نامتحد داوران بر جِیسون ویلنیس (هلند) غلبه کرد.

مبارزات اصلی:

پر وزن: ماسارو گلوندِر (هلند) با رای متحد داوران بر کوئید تاراناکی (نیوزیلند) چیره شد.
پر وزن: سِرهِی آدامچوک (اوکراین) با رای متحد داوران اَنوَر بوینظروف (ازبکستان) را شکست داد.
مبارزه عنوان قهرمانی فوق خروس وزن بانوان: ژادی مِنِزِس (برزیل) با رای نامتحد داوران از سد انیسا مِکسِن (فرانسه) عبور کرد.
مبارزه عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن: آرتم وحیتوف (روسیه) با رای متحد داوران دنیو ایلونگا (کنگو/آلمان) را مغلوب ساخت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید