www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۱۵ 1399/11/12

شب پر هیجان کیک بوکسینگ در روتردام

مبارزات بی دردسر برای ریکو، پیروزی قاطع دومبه و تاریخسازی پریرا مهمترین اتفاقات رویداد GLORY 77 را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، اولین رویداد سازمان “گلوری کیک بوکسینگ” در سال ۲۰۲۱ موسوم به GLORY 77 شنبه شب به میزبانی روتردام هلند برگزار شد.

تیتر مبارزات این مسابقات قرار بود نبرد بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن بین ریکو ورهوون و جمال بن صدیق باشد ولی با آسیب دیدگی مبارز مراکشی در آخرین روزهای منتهی به مسابقات، گلوری تصمیم گرفت که یک تورنمنت چهار نفره سنگین وزن با حضور ریکو ورهوون برگزار نماید و هسدی جرجس، لوی ریخترس و طارق خبابز را در این تورنمنت قرار داد.

در نیمه نهایی شماره یک ریکو ورهوون با ارائه عملکردی خوب موفق شد هسدی جرجس را با رای متحد داوران شکست بدهد و به فینال صعود کند. در دیگر مبارزه مرحله نیمه نهایی هم طارق خبابز توانست به همین ترتیب از سد لوی ریخترس عبور کند و حریف ریکو در مبارزه پایانی شود. در مبارزه فینال ریکو در راند نخست کنترل میدان و مبارزه را در اختیار داشت و ضربات سنگین لو کیک او باعث شد تا خبابز پس از پایان راند اول از ادامه مبارزه انصراف دهد و ورهوون فاتح تورنمنت لقب گیرد.

یکی دیگر از مبارزات مهم گلوری ۷۷، مبارزه بر سر عنوان قهرمانی دسته نیمه سنگین وزن بین آرتم وحیتوف مدافع عنوان قهرمانی و الکس پریرا دارنده کمربند موقت قهرمانی این دسته بود. مبارزه ای پرهیجان، دیدنی و البته نزدیک که پس از پنج راند مبارزه این “دست سنگی” برزیلی بود که با رای غیرمتحد داوران وحیتوف روس را شکست داد و قهرمان جدید این دسته لقب گرفت‌. الکس پریرا با قهرمانی دیشب خود به اولین فایتر گلوری لقب گرفت که به طور همزمان قهرمانی در دو دسته وزنی مختلف (میان وزن و نیمه سنگین وزن) را در اختیار دارد.

پیش از مبارزه وحیتوف و پریرا هم شاهد یک مبارزه حساس دیگر بودیم که مبارزه قهرمانی دسته ولترویت بود. جدالی پرتنش و حساس بین سدریک دومبه فرانسوی که مدافع عنوان قهرمانی بود و مورثل گرونهارت هلندی دارنده کمربند قهرمانی موقت این دسته که در راند دوم با ضربه سنگین مشت راست قهرمان کار تمام شد و دومبه همچنان قهرمان این وزن باقی ماند.

در مبارزه عنوان قهرمانی دسته فوق خروس وزن زنان هم تیفانی ونسوست مدافع عنوان قهرمانی به مصاف چلنجر این دسته آلینه پریرا (خواهر الکس پریرا) رفت و با ارائه یک مبارزه چشم نواز و برتر موفق شد از کمربند قهرمانی خود دفاع نماید.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید