www.khabarrazmavar.ir

همایون خرم :

شناسه خبر : ۱۱:۰۵ 1399/01/06

سیاست‌گذار جابجایی انجمن‌های رزمی نیستیم/ تغییر نام لازم بود

نایب رئیس فدراسیون انجمن های رزمی گفت: تغییر نام فدراسیون چندسالی است که در دستور کار است و ربطی به جابجایی چند انجمن خاص ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، همایون خرم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود ما نام فدراسیون را برای بازگشت چند رشته رزمی انجام دادیم واقعیت ندارد. تغییر نام فدراسیون به لحاظ ماهیت کار و رشته‌های تحت پوشش لازم و از مدتها قبل در دستور کار مجمع بود که در این دوره به ثمر نشست تا بتوانیم امور داخلی و برون مرزی رشته‌ها را شکل مطلوب‌تری دنبال کنیم.

وی افزود: سال‌ها قبل برای تحت پوشش قراردادن سه رشته ووشو، کونگ فو و رزم آوران فدراسیون ورزشهای رزمی داخل پرانتز این سه شه تأسیس شد. که این پرانتز در تیتر و نام فدراسیون وجود داشت. چند سال بعد ووشو گسترش یافت و ساختار و ماهیت فدراسیون شدن را پیدا کرد و جدا شد. دو رشته دیگر نیز هر کدام به دلایلی جدا شدند و رشته‌های دیگر به زیر مجموعه این فدراسیون اضافه شدند. بر همین اساس تغییر نام فدراسیون خواسته مجمع، هیأت‌ها و رشته‌های تحت پوشش بود.

نایب رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی در پاسخ به این سوال که این تغییر نام با هدف بازگرداندن چند رشته خاص صورت گرفته؟ پاسخ داد: اینکه با این هدف بخواهیم نام فدراسیون را تغییر دهیم به هیچ عنوان درست نیست و صحت ندارد. به دلایلی که ذکر کردم این تغییر نام نیاز و خواسته اهالی این فدراسیون بود. در خصوص جابجایی انجمن یا سبک خاصی هم باید عنوان کنم که ما سیاستگذار نیستیم که بخواهیم در چنین موضوعی ورود کنیم.

خرم ادامه داد: در یک مقطعی برخی سبک‌ها بین چند فدراسیون جابجا شدند که بیان دلایل آن خارج از این موضوع است. اگر وزارت ورزش به فدراسیون ابلاغ کند که این سبک را تحت پوشش قرار دهیم که حتماً در خصوص سیاستگذاری و انجام امور داخلی و برون مرزی همان سبک یا انجمن اقدام خواهیم کرد. نگاه ما به هیچ عنوان به جابجایی سبک‌ها نیست و دنبال چنین داستانی هم نیستیم.

وی در مورد برنامه‌های جاری فدراسیون گفت: در شرایط فعلی نمی‌توان چندان کار اجرایی انجام داد و به دنبال بازنگری در آئین نامه‌ها و شرح وظایف کمیته‌ها و…. هستیم.

نایب رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مردم ایران گفت: در این روزها که شرایط خاصی برجامعه حاکم است، از همه مردم ایران می‌خواهم با ماندن در خانه زنجیره شیوع بیماری را قطع کرده و بیشتر به فکر سلامتی خود و خانواده باشند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار