www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۸ 1397/12/16

سپاهان با «الهه منصوریان» قهرمان لیگ ووشو بانوان شد

رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان ایران با قهرمان تیم سپاهان به پایان رسید؛ هدایت این تیم بر عهده الهه منصوریان بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، دیدارهای مرحله نیمه نهایی، رده بندی و فینال لیگ برتر ووشوی بانوان امروز پنجشنبه ۱۶ اسفندماه در آکادمی ووشو برگزار شد. در مرحله نیمه نهایی سپاهان با حساب ۱۱ بر یک، مقابل هیأت شهرستان شبستر به برتری دست یافت و سپس دانشگاه آزاد اسلامی برابر کارون اروند خرمهشر با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید.

بر همین اساس دیدار رده بندی را دو تیم کارون اروند خرمشهر و هیأت ووشو شبستر برگزار کردند. این مبارزه با حساب ۸ بر ۴ به سود خرمشهری‌ها به پایان رسید. آنها با این نتیجه عنوان سومی را از آن خود کردند.

در مبارزه نهایی که یکی از جذاب ترین رقابت‌های سال‌های اخیر لیگ ووشوی بانوان بود، سپاهان اصفهان به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی رفت. این مبارزه تماشایی ابتدا در مجموع ۲ بخش ساندا و تالو با تساوی همراه شد تا طبق قرعه کشی، کار برای تعیین قهرمان به برگزاری سه مبارزه ساندا کشیده شود.

سپاهان در نهایت عملکرد بهتری داشت و در مجموع به پیروزی ۱۱ بر ۱۰ رسید تا تیم تحت هدایت الهه منصوریان بر سکوی نخست ایستاده و سرود قهرمانی بخواند. دانشگاه آزاد اسلامی هم نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و نایب قهرمان شد.

آخرین اخبار