www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۶ 1395/08/09

سنجش دین و ایمان اشخاص، روش ابتکاریی فدراسیون بوکس برای توزیع مسئولیت ها !

رئیس فدراسیون بوکس در اقدامی عجیب به جای تهدید مسئولان و داوران به جریمه شدن، اخراج و توبیخ در صورت عدم کفایت و انجام مسئولیت هاشون، اونا رو به حفظ دین و ایمان در راستای انجام وظایفشون دعوت کرد. یکی نیست به خود این آقا گوشزد کنه!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، احمد ناطق نوری از سطح فنی و داوری مسابقات بوکس جوانان در گرگان انتقاد کرد. همچنان داوران را تهدید کرد که اگر بخواهند دین و ایمان خود را بفروشند به جمع داوران ستاره دار نخواهند پیوست، ایشان گفتند که برترین بوکسورهای ایران در این مسابقات شرکت نکردند چون در این آشفته بازار هر کسی سازی برای خود کوک کرده است و همچنین خبر دادند که حضور مربیان باکویی قطعی شده هست.
نکات جالبی که در حرف های جناب رئیس وجود داره اینکه اولا به جای پاسخ گو بودن خودشون شاکی هستند، از ناداوریی ها و عدم توانایی داوران انتقاد می کنند در حالی که این مسئولیت فدراسیون هست که داورانو سازماندهی کنه و در صورت عدم وجود داوران مناسب به تربیت داورانی درخور اقدام کنه. ایشون و همکارانشون تازه با دیدن مسابقات از خواب بیدار میشن و به فکر دین و ایمان داورها افتادن، یکی نیست به ایشون بگه امام علی می فرمایند، خدا لعنت کند کسی را که توانایی انجام مسئولیتی را ندارد اما با این حال از آن دست نمی کشد!

ایشون می گن به دلیل آشفته بازاری در بوکس ایران بهترین بوکسورها در مسابقات حاضر نمی شن، یکی نیست بگه که اگه آشفته بازاریی هم هست به خاطر عدم کفایت فدراسیون بوکس و در راسش رئیس فدراسیونه. شما در حالی که کلی نکته و سوال مبهم در مورد مربیان باکویی منتخبتون وجود داره خبر از قطعی شدن حضورشون میدید، نکنه می خواهید اونا رو هم بعد از استخدام از عقوبت و عذاب دردناک آخرت بترسونید و صبر کنید تا ببینید بعد از کلی حیف و میل کردن بودجه بیت المال به وظایفشون عمل می کنند یا کلا قید آخرتو زدند. آقای ناطق نوری اگه حتی یه بوکسور به علت این نابسامانی ها حقش ضایع بشه اولین کسی که باید جواب گو باشه خود شما هستید، بهتره مواظب دین و ایمان خودتون باشید!

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.