www.khabarrazmavar.ir

تکواندو گرندپری-ژاپن:

شناسه خبر : ۱۱:۳۴ 1398/06/23

سعید رجبی به کره جنوبی باخت و حذف شد/برنز هادی پور قطعی شد

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با شکست مقابل رقیب کره ای خود از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم اور ،در ادامه این مسابقات که  در سالن «ماکوهاری» شهر چیبا جریان دارد، سعید رجبی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در مبارزه دوم خود برابر «کیو دون این» از کره جنوبی باخت و از دور مسابقات حذف شد. رجبی تا پایان راند دوم ۵ بر صفر از رقیب خود پیش بود، اما حریف کره ای در راند سوم موفق شد مبارزه را به سود خود تغییر داده و در نهایت ۸ بر ۵ پبروز از میدان خارج شود. این دومین شکست رجبی  برابر «دون ان» بعد از رقابتهای قهرمانی آُسیا  می باشد.

در همین وزن  سجاد مردانی در اولین دیدار  «رافائیل آیوکائف» از روسیه را ۹ بر ۷ از پیش رو برداشت سپس «استفن لامبدین» از آمریکا را ۸ بر ۷ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی «خلیل صفوان»: از استرالیا را ۱۲ بر ۵ شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی کار خود را با برتری ۱۹ بر ۷ برابر «لئون گلاسنویک» از کرواسی آغاز کرد و در ادامه به دلیل غیبت «دنیز داگدلن» از ترکیه به یک چهارم نهایی صعود کرد. در همین وزن فرزان عاشورزاده در اولین دیدار نخست ۱۲ بر ۹ برابر «آدرین ویسنته» از اسپانیا باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

روز گذشته نیز تیم کشورمان دو نماینده داشت که سروش احمدی ازدور مسابقات کنار رفت و میرهاشم حسینی نیز موفق به کسب مدال طلا شد.

این مسابقات با حضور با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن جریان دارد و تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار