www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۱ 1395/02/21

سطح فنی تکواندو اروپا با وجودسرمایه گذاری به ایران نمی رسد

سرمربی اسبق تیم های ملی پومسه و کیوروگی ایران در دیدار با کیومرث هاشمی تاکید کرد که اروپا خیلی وقت پیش از این سرمایه گذاری روی تکواندو را آغاز کرد اما از نظر سطح فنی به ایران نمی رسد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، صبح امروز سه شنبه […]

سرمربی اسبق تیم های ملی پومسه و کیوروگی ایران در دیدار با کیومرث هاشمی تاکید کرد که اروپا خیلی وقت پیش از این سرمایه گذاری روی تکواندو را آغاز کرد اما از نظر سطح فنی به ایران نمی رسد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، صبح امروز سه شنبه سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و شین چال کانگ سرمربی اسبق تیم های ملی پومسه و کیوروگی ایران با حضور در کمیته ملی المپیک با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به حضور کانگ در تهران اظهارداشت: مردم ما و بخصوص تکواندو کاران از دهه 60 حضور شما را در راس تیم ملی تکواندو کیورگی در خاطر دارند. با زحماتی که برای تکواندو ما کشیده اید و موفقیت هایی که کسب کرد ه اید و در سالهای اخیر نیز بعنوان سرمربی پومسه نیز همچنان در کنار تکواندو ما بوده و همیشه مربیان و تکواندو ما از شما به نیکی و احترام یاد می کنند و خدمات شایسته شما را ارج می نهند.

وی ادامه داد: تکواندو ایران در طی نزدیک به دو دهه توانست به جایگاهی از تکواندو جهان دست یابد که بعنوان اولین کشور غیر کره ای بسیاری از قهرمانی های قاره ای و جهانی را در رده های سنی مختلف از آن خود کند  بطوریکه صاحب سبک باشد بخصوص که این موفقیت ها با رشد اخلاقی و تاکید بر معنویت و اخلاقیات می باشد و همواره مربیان و تکواندوکاران از نظر اخلاق نمونه بوده اند که یکی از رموز موفقیت این رشته ثبات مدیریت و تلاشهای دلسوزانه آقای پولادگر بوده است.

در ادامه شین چال کانگ ضمن قدردانی از حمایت های مسئولان ورزش کشور از تکواندو گفت: موفقیت تکواندو ایران به حدی رسیده است که همین چند ماه پیش برای نخستین بار کره ای ها در خارج از کشور خود یعنی ایران اقدام به برگزاری اردوی مشترک کردند تا ببیننند رمز موفقیت تکواندو ایران در این چند سال بخاطر چه بوده است و بدون تردید این موفقیت بدست نمی آمد مگر در سایعه تلاش مربیان، تکواندو کاران و حمایت دولت و مسئولان ورزش این کشور و زحمات شخص آقای پولادگر که فرد شناخته شده ای در تکواندو جهان هستند.

وی ادامه داد:من چند روز گذشته سری به خانه کشتی شما زدم که انصافا از نظم و انضباط حاکم در آنجا و تلاشی که کشتی گیران شما می کنند و تمرینات سنگین شان لذت بردم و تحت تاثیر قرار گرفتم،در مرکز جهانی تکواندو ایران نظم و دیسیپلین خاصی حکمفرماست و آرزوی هر تکواند کاری است که در این مرکز با هوگوپوشان ایرانی تمرین کند چرا که اروپا خیلی زودتر از ایران تکواندو را شروع کرد و سرمایه گذاری زیادی کرد ولی از نظر تعداد تکواندو کاران و سطح فنی به شما نمی رسد.

در خاتمه سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ضمن قدردانی از خدمات کانگ در سالهای گذشته و حمایت های کمیته ملی المپیک اظهارداشت: برای تکواندو توجه به مسائل اخلاقی و جوانمری بیشتر از قهرمانی اهمیت دارد و خود آقای کانگ که مدتی بعنوان سرمربی در تکواندو ایران بوده اند در زمینه اجرای نظم و قوانین حاضر در اردو و موازین اخلاقی بسیار سخت گیرانه عمل می کرند و معقتد بودند قهرمانی بدون اخلاق ارزشی ندارد.

پولادگر خاطر نشان کرد: توجه به نظم و دیسیپلین در اردو و اخلاقیات در اولویت تکواندو ایران است و خوشحالیم که مربیان و قهرمانان ما جدای از قهرمانی در زمینه اخلاقی نیز نمونه اند.

 

Tel-razmavar1

 

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید