www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۱:۵۰ 1393/08/22

سرمربی تیم ملی تکواندو: برای هیچ کس کارت دعوت نمی‌فرستیم

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است، اما برای هیچ کس کارت دعوت نمی‌فرستیم. بیژن مقانلو در گفت‌وگوی، اظهار کرد: در مورد شرایط آماده سازی تیم ملی و برنامه‌های آینده این تیم گفت: فعلا که در اردوهای آماده سازی هستیم و خودمان را برای حضور در مرحله نهایی […]

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است، اما برای هیچ کس کارت دعوت نمی‌فرستیم.

بیژن مقانلو در گفت‌وگوی، اظهار کرد: در مورد شرایط آماده سازی تیم ملی و برنامه‌های آینده این تیم گفت: فعلا که در اردوهای آماده سازی هستیم و خودمان را برای حضور در مرحله نهایی مسابقات گرند پری در مکزیک آماده می‌کنیم. طبق امتیازاتی که ملی‌پوشانمان گرفته‌اند چهار نماینده در این مرحله داریم که امیدواریم نتایج مناسبی کسب کنیم.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری ایسنا مقانلو افزود: این رقابت‌ها 12 تا 16 آذر در مکزیک برگزار می‌شود که عاشورزاده، خدابخشی، مردانی و اسبقی نمایندگان ایران هستند. در این رقابت‌ها هشت نفر برتر هر وزن حضور دارند که این نشان می‌دهد آنها چه کار سختی پیش‌رو دارند.

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ادامه داد: یک روز بعد از مسابقات گرند پری مکزیک مسابقات جام جهانی شروع می‌شود که تیم ما در آن رقابت‌ها هم حضور خواهد داشت. غیر از چهار نفری که در بالا نام برده‌ام باقری معتمد، نصر، عبداللهی، حجی زواره و یعقوبی دیگر نمایندگان ما در این رقابت‌ها خواهند بود. دو نفر از چهار نماینده حاضر در مسابقات گرند پری در جام جهانی استراحت خواهند کرد.

وی در مورد اردوهای تیم ملی گفت: برای حضور مطلوب در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه 16 مرحله اردو را مدنظر داریم که این مراحل آغاز شده است. موفقیت‌های تکواندو با همدلی و انسجام تیمی و همچنین باور داشتن توانایی‌ها به دست آمد. ملی‌پوشان ما انگیزه موفقیت داشتند و به این جا رسیدند.

مقانلو با تاکید بر این که تیم ملی برای هیچ کس دعوتنامه نمی‌فرستد، گفت: ملی‌پوشان باید خودشان را به تیم ملی تحمیل کنند. ما به دنبال افرادی هستیم که با این روحیه به تیم اضافه شوند. بحث تیم ملی به یک شخص خاص بر نمی‌گردد، بلکه نگاهی بزرگ‌تر را می‌طلبد. از این گونه افراد در تکواندوی ایران زیاد است. به طور مثال دو نفر از افرادی که برای مرحله نهایی گرند پری دعوت شده‌اند از صفر به این جایگاه رسیده‌اند که این نشان می‌دهد تکواندوی ایران چقدر غنی است.

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان در مورد تیم نداشتن برخی ملی‌پوشان نامدار ایران در رقابت‌های لیگ برتر، گفت: بیشتر نگرانی من از حضور نداشتن نامداران در لیگ به خاطر جوانانی است که در همین لیگ حضور دارند. ملی‌پوشان ما با توجه به حضور در مسابقات مختلف تجارب بسیاری را کسب کرده‌اند و باید این‌ها را به بقیه انتقال دهند، اما وقتی محلی برای این انتقال وجود ندارد چه می‌شود گفت.

وی گفت: وقتی جوانان خوب ما در لیگ سنگ محکی نداشته باشند تا بدانند که چه توانایی‌هایی دارند باید به فکر باشیم. وقتی نفرات خوب ما در لیگ حضور داشته باشند، این جوانان می‌توانند با آنها مبارزه کنند و بینند که چه سطحی دارند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید