www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۰۱ 1395/05/05

سانچای برای حضور در دنیای قفس آماده می شود؟

زمانی که شما در یک رشته ورزشی به هر آنچه که می خواسته اید دست یافته باشید ممکن است دوست داشته باشید تا توانایی خود را در ورزشی دیگر به طور جدی محک بزنید و دنبال تجربه ای جدید باشید!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور سوپاچای سانپونگ اسطوره تایلندی موی تای که علاقه مندان به دنیای رزمی او را به نام “سانچای” می شناسند اخیراً در باشگاه YOKKAO بانکوک در حال تمرین جوجیتسو برزیلی دیده شده است.

او پیش از این هم با جُرج سنت پیر فایتر سابق UFC تمرین مشترک داشته است.حال این پرسش ذهن بسیاری را مشغول کرده است که آیا سانچای خود را برای حضور در مسابقات MMA آماده می کند؟ او فوریه سال جاری در یک ویدئو ظاهر شد و کانر مک گرگور را به مبارزه با خود فرا خواند.او گفت:”او مشت های بسیار زیبایی می زند اما اگر او با یک فایتر واقعی موی تای مبارزه کند هیچ شانسی برای پیروزی نخواهد داشت”.قطعاً حضور فایتری چون سانچای در دنیای قفس بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود ولی آیا شروع تمرینات MMA آن هم در آستانه 36 سالگی کمی دیر نیست؟ همانطور که می دانید فراگیری و تسلط فنون MMA تمرکز و زمان بسیار زیادی را می طلبد.حال منتظر می مانیم تا ببینیم آیا او واقعاً به هشت ضلعی MMA پا می گذارد یا نه!

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار