www.khabarrazmavar.ir

جام جهانی ووشو؛

شناسه خبر : ۱۴:۲۶ 1395/08/13

سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند

آئین قرعه کشی ششمین دوره جام جهانی ووشو پیش از ظهر امروز برگزار شد و طی آن رقبای نمایندگان ایران در این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات جام جهانی ووشو با حضور مدال آوران دوره قبل رقابتهای قهرمانی جهان از فردا جمعه به میزبانی چین در شهر «شین» آغاز می شود و هفت نماینده کشورمان طبق برنامه و نتیجه قرعه کشی انجام شده به دیدار رقبای خود می روند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در وزن ۶۰- کیلوگرم زنان صدیقه دریایی در نخستین دیدار به مصاف نماینده هنگ کنگ می رود. شهربانو منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم نماینده روسیه را پیش رو دارد و در وزن ۷۰- کیلوگرم مریم هاشمی با سانداکاری از ایتالیا مبارزه خواهد داشت.

در ساندای مردان عرفان آهنگیان در وزن ۶۵- کیلوگرم حریفی از ترکیه را پیش رو دارد. محسن محمد سیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم به دیدار سانداکار دیگری از ترکیه می رود و در وزن ۸۵- کیلوگرم امیر فضلی  در گام اول با ووشوکار فرانسوی روبرو می شود و حمیدرضا قلی پور در وزن ۹۰- کیلوگرم مبارزات خود از دیدار با سانداکاری از بلاروس آغاز می کند.

جام جهانی ووشو هر دو سال یکبار با حضور مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.