www.khabarrazmavar.ir

ووشو قهرمانی آسیا-برونئی

شناسه خبر : ۱۰:۳۰ 1398/05/27

سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند

دهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا در بخش ساندا قرعه کشی شد و نمایندگان ایران در هر دو بخش دختران و پسران با قرعه ای سخت مواجه شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات صبح فردا دوشنبه ۲۸ مردادماه به میزبانی برونئی آغاز می شود. بر این اساس، مراسم وزن کشی و قرعه کشی مسابقات امروز برگزار شد تا ووشوکاران کشورمان حریفان خود را بشناسند.

در بخش ساندا و رده سنی نوجوانان یونس شهرکی در وزن ۴۵- کیلوگرم در نخستین مبارزه با ووشوکاری از اندونزی رقابت دارد.در وزن ۵۲- کیلوگرم آرین افراز به دیدار نماینده  هنگ کنگ می رود و سپس با هند مصاف می دهد. سهیل موسوی نیز در وزن ۵۶- کیلوگرم با رقیبی از چین پیکار می کند.

در رده سنی جوانان نیز علی ظفری در وزن ۵۲- کیلوگرم در گام نخست با ماکائو رو به رو می شود و در صورت پیروزی به دیدار حریفی از قرقیزستان می رود.در وزن ۵۶- کیلوگرم مهدی اکبری سانداکاری از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف رقیب هندی می رود. در وزن ۶۵- کیلوگرم سیدمهدی رضوی با رقیبی از چین تایپه رو به رو می شود و سپس برنده چین و هند را پیش روی دارد. قرنی ابراهیمی در وزن ۷۰- کیلوگرم با حریفی از اردن و حسن لطفی هم در وزن ۸۰- کیلوگرم در گام نخست به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

در بخش دختران و در رده سنی جوانان آیدا حیدری در وزن ۵۲- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، با برنده چین و هنگ کنگ رو در رو خواهد شد. در وزن ۵۶- کیلوگرم مهراسا عبدالهی در دور نخست استراحت دارد و سپس با ویتنام مصاف می دهد.

این رقابتها صبح فردا آغاز می شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.