www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۲۰ 1399/05/20

سامانه جامع فدراسیون رونمایی شد

مراسم رونمایی از وب سایت جامع فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با حضور مهدی علی نژاد معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مراسم رونمایی از سامانه جامع فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی امروز دوشنبه برگزار شد.

در این مراسم خرم نایب رئیس فدراسیون ضمن خیرمقدم و تبریک روز خبرنگار و اعیاد گذشته، گفت: با توجه به گستردگی کار و پیشرفت روزافزون فناوری نیاز به این سیستم بود.

بهتری رئیس فدراسیون نیز خبرنگاران را دیده بان حقیقی جامعه دانست و با تشریح دستاوردهای این فدراسیون اظهار داشت: تغییر نام فدراسیون یک آرزوی دیرینه بود که با حضور دکتر مهدی علی نژاد انجام شد. وی همچنین توضیحاتی در مورد شرایط کارت عضویت فدراسیون و برگزاری دوره های آموزشی از طریق فضای مجازی ارائه کرد.

بهتری در مورد سامانه جامع هم گفت: برای تهیه این سامانه روسای قبلی زحمات زیادی کشیدند که قرار است دوره های آموزشی، صدور احکام مختلف، کارت عضویت، توجه ویژه به امور رفاهی و … انجام شود.

وی در تشریح بیشتر این سامانه گفت: ورزشکاران قبل از ثبت نام باید بیمه ورزشی دریافت کرده و پس از ثبت دقیق مشخصات و رشته ورزشی مبلغی جهت دریافت کارت شناسایی پرداخت می کند که یک کد پشت کارت او درج می شود که پس از آن کلیه فعالیت های او در این کارت ثبت می شود. آن مبلغ هم بین فدراسیون، سبک و هیات استان تقسیم می شود.

بهتری در پاسخ به سوالی که در مورد مشکلات کیک بوکسینگ مطرح شد نیز گفت: کیک بوکسینگ در دنیا و در شرایط فعلی شناخته شده است، در مورد یکپارچگی هم تابع وزارت ورزش هستیم، کیک بوکسینگ ۴۳ سبک دارد که همه دوست دارند ملی پوش شده و به مسابقات اعزام شوند. در تلاش هستیم این مهم صورت بگیرد.

در ادامه یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی خاطرنشان کرد: از علی‌نژاد بابت تمام کمک‌هایش به فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی سپاسگزارم. ما بعد از چند سال در انجمن آیکیدو توانستیم صاحب کرسی شویم. آیین نامه های فدراسیون بازنگری و چارت جدید فدراسیون بازنگری شد و عضو فدراسیون جهانی شدیم. او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا ، تلاش کردیم کلاس های داوری و مربیگری را از طریق فضای مجازی پیگیری کنیم.

بهتری تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه همچنین به اموررفاهی ورزشکاران نیز توجه ویژه ای خواهد شد و در این زمینه نیز تفاهمنامه هایی منعقد شده است. ضمن این که با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی رایزنی کردیم و بزودی در فاصله ۱۰ متری ضلع شرقی ورزشگاه آزادی، مجموعه ورزشی انجمن های ورزش های رزمی زمینی به اندازه ۹۱۰ متر احداث خواهیم کرد.

بهتری در پایان اظهار کرد: بیش از راه اندازی سایت بیش از یک میلیون نفر از سایت بازدید داشتند که آمار خوبی است. امیدوارم با راه اندازی وب سایت به پالایش خوبی از جامعه ورزشکاران رزمی دست پیدا کنیم.

https://irmaaf.ir/

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید