www.khabarrazmavar.ir

در گفتگوی اختصاصی با رزم آور :

شناسه خبر : ۱۶:۲۸ 1396/10/27

ساعی : هیچ پیشنهاد همکاری از پولادگر نداشتم / برای دفاع از حق قهرمانان تلاش می کنم

قهرمان المپیک گفت : تا این لحظه هیچ گونه پیشنهاد همکاری از ریاست فدراسیون تکواندو مطرح نشده است و اگر قرار به همکاری باشد شرایط خودم را دارم .

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، چهل و پنجمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و ۵۸ نفر از اعضای واجد شرایط رای دادن ، با انتخاب رئیس ، دبیرکل ، نواب رئیس، خزانه دار و هیات اجرایی برای فعالیت چهار ساله به کار خود پایان داد .

هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در تاریخ بازیهای المپیک و عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ، با قیام تمامی اعضای مجمع ، به عضویت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درآمد .

هادی ساعی پیشکسوت ارزنده تکواندو کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رزم آور بیان داشت : ابتدا از تمامی ورزشکارانی که به من اعتماد کردند ، همچنیمن از اعتمادی گه در کمیسیون به من شد و به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی معرفی شدم ، قدردانی می کنم .

ساعی افزود : تمام تلاشم را به کار می بندم تا ان شاالله با کمک خداوند مثمرالثمر باشم و بتوانم از حق ورزشکاران و قهرمانان دفاع کنم تا به امید خدا بتوانیم تصمیمات درستی برای ارتقاء ورزش کشور اتخاذ کنیم . قهرمان المپیک در خصوص صحبت هایی که از زبان وی بیان شده است که هادی ساعی با رئیس فدراسیون تکواندو آشتی کرده است ، تصریح کرد : ما با هم دشمن نیستیم و من مشکل شخصی با شخص آقای پولادگر ندارم . در تکواندو اختلاف سلیقه داشتیم و این اختلاف سلیقه هم طبیعی است .

کماکان منتقد فدراسیون هستم

وی افزود : سوءتفاهماتی وجود داشت که برطرف شد . همانطور که گفتم با وی مشکل شخصی ندارم و بحث تکواندو جداست و انتقاداتی که از فدراسیون داشتم هنوز هم دارم .

پیشکسوت ارزنده تکواندو کشور تاکید کرد : ما دوست هستیم نه دشمن ! اما برای پیشرفت و ارتقاء تکواندو هرجا که ببینم مشکلی هست به طور حتم انتقاد می کنم و تمام انتقاداتم هم فنی است و تا به امروز سعی ام بر این بوده که انتقاداتم فنی و تخصصی باشد .

قهرمان جهان تصریح کرد : هادی ساعی درباره تکواندو هرگز شخصی رفتار نکرده است و همیشه هم هر صحبتی که بیان داشتم ، فنی و تخصصی بوده است .

ساعی خاطرنشان کرد : توقع جامعه تکواندو چیزی غیر از این نیست و اگر صحبتی غیرکارشناسانه بیان شود در وحله نخست به خودم لطمه وارد کرده ام !

پرافتخارترین ورزشکار ایران در تاریخ بازیهای المپیک ؛ در خصوص احتمال همکاری اش با فدراسیون تکواندو گفت : تا این لحظه شخص آقای پولادگر به بنده هیچ پیشنهاد همکاری با فدراسیون را مطرح نکرده و اگر روزی این پیشنهاد مطرح شود ، به طور حتم من بررسی خواهم کرد و روی پیشنهاد فکر می کنم .

ساعی تصریح کرد : برای همکاری شرایط خود را دارم و مسائلی در تکواندو اتفاق افتاده که باید حل شود و من تنها نیستم و اگر بخواهم روزی تنها با فدراسیون همکاری کنم قطعآ موفقیتی حاصل نخواهد شد . قهرمان تکواندو تاکید کرد : باید شرایط همکاری مهیا شود . فدراسیون تکواندو سیاست های کاری داشته که نتوانسته آنگونه که شایسته است موفق شود و به قول معروف از هر جایی جلوی ضرر را بتوان گرفت منفعت است .

اسطوره تکواندو کشور در ادامه بیان داشت : به نظر من یک مدیر موفق هر نقطه ای که حس کند اشتباهی صورت گرفته باید جلوی آن اشتباه را بگیرد حالا در هر سازمانی که باشد فرقی نمی کند و این خود نکته مثبت و رمز موفقیت است . موفقیت هایی که در گذشته کسب شده نتیجه همدلی و زحمات تمام کسانی بوده که برای تکواندو زحمت کشیده و تلاش کرده اند . عزیزانی که فنی و توانمند بودند و برای ارتقاء تکواندو کنار هم و دست در دست هم تلاش کردند .

قهرمان المپیک ادامه داد : زمانی هم که من مدال کسب می کردم نتیجه تلاش و زحمات همین عزیزان بوده. حالا هم باید همین اتفاق بیفتد و کسانی که از تکواندو جدا شده اند و دلسوز این ورزش بودند باید بازگردند و در جایگاههایی که می توانند کمک کنند .

ساعی با اشاره به شرایط تیم ملی بیان داشت : بهرحال مشکلاتی وجود داشته که باید برطرف شود . مشکل فعلی تیم ملی و تکواندو عدم حضور یک بزرگتر است . بزرگتری که باتجربه باشد و بتواند در بحران کمک حال ملی پوشان و همچنین کادر فنی باشد .

وی یادآور شد : درست است ملی پوشان و قهرمانان ما ، قهرمانان بزدگی هستند اما بالاخره همین قهرمانان هم به مبارزه و رویارویی با سایر قهرمانان جهان می روند و مسلمآ برای یک ورزشکار نیز مثل هر انسانی لحظاتی وجود دارد که دچار استرس و فشار است و بار روانی بسیاری را متحمل می شود و در این لحظات است که نیاز به حمایت و تکیه گاه محکم و باتجربه دارد . در حالیکه به نظر من در حال حاضر جای این شخص باتجربه کنار تیم خالی است.

پیشکسوت تکواندو با اشاره به زحمات کادر فنی تیم ملی تکواندو کشور ،تصریح کرد : کادر فنی ما در حال حاضر تنهاست و حضور شخص باتجربه ای که گفتم می تواند کمک بسیاری کند البته به شرط اینکه کادر فنی ما هم حرف شنوی لازم را داشته باشد و همه همدل شوند .

ساعی خاطرنشان شد : تا این لحظه هر انتقادی که داشتم فنی بوده و تمام مصاحبه های من هم وجود دارد و جیزی غیر از این نیست . متاسفانه برخی تصمیم گیریها که در خصوص تیم ملی اعمال شده ، اشتباه بوده و همین مسئله باعث شده که تیم ملی دچار لطمه شود .

ساعی در پایان یادآور شد : من در رابطه با بحث فنی تیم ملی انتقاد کردم و هرگز صحبتی غیر فنی نداشته ام و هیج وقت قصد تضعیف مربی تیم ملی و ملی پوشان را نداشته ام چرا که می دانم این عزیزان در تلاش برای موفقیت تکواندو کشور هستند و معتقدم که مدیریت فدراسیون می تواند با تصمیم گیریهای درست و منطقی تکواندو را از بحران خارج کند .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید