www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۲ 1396/11/11

زمان مبارزه دوم GGG و کانلو مشخص شد!

گنادی گُلُوکین و کانِلو آلوارز اردیبهشت ۹۷ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پس از مدتها گمانه زنی بر سر مبارزه دوم بین گنادی گلوکین و کانلو آلوارز سرانجام این توافق حاصل شد. بر این اساس مبارزه دوم در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۷ (۵ می ۲۰۱۸) برگزار خواهد شد اما مکان مبارزه هنوز مشخص نشده و تنها از سه گزینه احتمالی برای میزبانی صبحت شده که نخستین آنها استادیوم T-Mobile Arena لاس وگاس است یعنی همان جایی که مبارزه اول نیز در آنجا برگزار شد و رکورد تماشگر در این استایوم را نیز شکست.از مدیسون اسکوئر گاردن و استادیوم AT&T دالاس نیز به عنوان گزینه های احتمالی یاد شده است.

اسکار دلاهویا رئیس سازمان Golden Boy درباره این مبارزه گفت:”نبرد دوم کانلو و گلوکین بزرگترین و بهترین رویداد ۲۰۱۸ خواهد بود.جایی که تین دو بوکسر بار دیگر سرشاخ خواهند شد تا بهترین میان وزن جهان مشخص شود.انتظار دارم در مبارزه دوم شاهد آتش بازی بیشتری باشیم چون هر دو فایتر نسبت به قبل شناخت بهتری از یکدیگر پیدا کرده اند”.

کانلو آلوارز هم درباره این مبارزه چنین گفت: “از اینکه بار دیگر در یکی از رویدادهای مهم تاریخ بوکس حضور خواهم داشت خوشحالم.مبارزه دوم من و گلوکین برای رضایت و بهره مندی هوادارانی که خواهان تماشای بهترین مبارزه برترین ها هستند،خواهد بود.این بار گلوکین هیچ بهانه ای به خاطر رای داوران نخواهد داشت چراکه من برای ناک اوت وارد رینگ می شوم”.

در سوی دیگر گلوکین درباره مبارزه گفت:”من بار دیگر برای نبرد با کانلو آماده هستم و خوشحالم که او این مبارزه را پذیرفت.این مبارزه ایست که دنیا خواستار آن است.این مبارزه ایست که بوکس شایستگی آن را دارد.من با نظر برخی داوران مبارزه اول موافق نبودم ولی این بار شکی نخواهد بود.من رینگ را به عنوان قهرمان جهان ترک خواهم کرد”.

گنادی گلوکین قهرمان میان وزن WBA،WBC،IBF و IBO بوکس جهان (۳۷ پیروزی-۰ شکست-۱ تساوی) برای اضافه کردن عنوان The Ring به مصاف کانلو آلوارز (۴۹ پیروزی-١ شکست-۲تساوی) می رود و این درحالیست که دارچین مکزیکی ماموریت واژگونی تخت سلطنت و پایان افسانه شکست ناپذیری GGG را بر عهده دارد.

در مبارزه نخست بین این دو بوکسر که سپتامبر سال گذشته برگزار گردید،دوازده راند نفسگیر را شاهد بودیم که البته برنده ای نداشت و با مساوی پایان یافت ولی به اعتقاد بسیاری از کارشناسان گنادی گلوکین قزاق برنده واقعی آن مبارزه بود که با رای اشتباه برخی داوران باعث مساوی شدن نتیجه شد. حال باید دید که نتیجه مبارزه دوم چه خواهد شد؟ آیا شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود؟ چه کسی برنده این مبارزه خواهد شد؟گلوکین یا کانلو؟شما چه فکر می کنید؟

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید