www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۲۶ 1395/02/13

زمان برگزاری تکواندوی جام فجر مشخص شد

بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر، از هفته آینده به مدت دو روز به میزبانی خانه تکواندو و در تهران برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از رقابت‌ها از روز شنبه (18 اردیبهشت‌ ماه) به مدت دو روز با حضور ورزشکارانی از کشورهای ایران، ارمنستان، برزیل، هند، […]

بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر، از هفته آینده به مدت دو روز به میزبانی خانه تکواندو و در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از رقابت‌ها از روز شنبه (18 اردیبهشت‌ ماه) به مدت دو روز با حضور ورزشکارانی از کشورهای ایران، ارمنستان، برزیل، هند، عراق، لیبی، روسیه، آذربایجان، سنگال، ترکیه و افغانستان به میزبانی خانه تکواندو و در تهران پیگیری می‌شود.

رقابت‌های بیست و هفتمین دوره مسابقات جام فجر در گروه مردان و در چهار وزن المپیکی 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

این دوره از پیکارها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.