www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۵ 1397/04/12

رییس فدراسیون بوکس: با تعدیل نیرو، دستمان برای کمک به استانها باز شد

رئیس فدراسیون بوکس از تعدیل بعضی از نیروها و باز شدن دست فدراسیون برای کمک به استان‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل ایسنا ، حسین ثوری در جلسه سالیانه هیئت بوکس خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: افرادی در فدراسیون بودند که حقوق‌ دریافتی‌شان، با عملکردشان هماهنگی نداشت. برای حل این مهم، نیروها را بر اساس عملکرد، سطح‌بندی کردیم و عده‌ای را تعدیل کردیم.

وی افزود: امروز می‌توانیم بگوییم دستمان برای کمک به استان‌ها بازتر شده و به زودی لوازم ورزشی استاندارد را بین استان‌ها تقسیم خواهیم کرد، همچنین در حال تعریف درآمدی پایدار برای استان‌ها هستیم.
وی اظهار کرد: مهمترین اتفاقی که در فدراسیون اتفاق افتاده، تعیین و تدوین برنامه راهبردی و هدف‌گذاری برای بوکس کشور است، فقدانی که ما سال‌ها رنج کشیدیم که بدانیم چه می خواهیم انجام دهیم و به کدام سمت می‌خواهیم پیش برویم و مقصد مطلوب ما کجا خواهد بود و چه دستاوردی خواهدداشت.
ثوری بیان کرد: تیم ملی جوانان در اردوی آمادگی قزاقستان که مهد بورس آسیا و دنیاست به سر می‌برد. در حال حاضر رشته‌ای برای اردوی آمادگی، آن هم در این شرایط اقتصادی، به کشوری که صاحب نام در این رشته است ۱۳ – ۱۴ روز اعزام می‌شود. تیم بزرگسالان نیز مسابقات تایلند را در پیش دارد که یکی از معتبرترین جام‌هایی است که در آن بهترین‌های دنیا حضور می‌یابند. همچنین جایزه نقدی آن برای قهرمانان تا ۱۰ هزار دلار تعیین شده‌است.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص مسابقات مناطق کشور اظهار کرد: مسابقات مناطق کشور را برای پشتوانه سازی تیم ملی داریم تدارک می‌بینیم که آخرین مسابقه در شهر ساوه استان مرکزی پنج‌شنبه و جمعه برگزار خواهدشد. به دنبال این هستیم علاوه بر کشف استعدادهایی که در دورترین نقاط کشور وجود دارد، پشتوانه قوی و مستحکمی برای تیم‌های ناحیه خود و تیم ملی داشته باشیم. فینال مسابقات نواحی کشور، تیرماه در ارومیه برگزار خواهدشد و دارای جذابیت می‌تواند باشد.

ثوری بیان کرد: آرزویم این بوده که بوکس را در نیروهای مسلح و ارتش داشته باشیم و برای اولین بار در ۲۰ مهرماه مسابقات بوکس ارتش برگزار خواهدشد و در ادامه، تیم کشورمان به مسابقات ارتشهای جهان اعزام خواهدشد.

وی افزود: مسابقات دانشجویان کشور در ۲۰ تیرماه در ارومیه آغاز خواهدشد و ۳۱ شهریورماه تیم دانشجویان ایران در مسابقات دانشجویی جهان شرکت می‌کنند. همچنین به توافقات خوبی برای برگزاری بوکس کارگران رسیده‌ایم.

رئیس فدراسیون بوکس خاطر نشان کرد: بوکس نیاز به دیده شدن دارد. می‌خواهیم بوکس دیده شود و بتوانیم جذابیتی ایجاد کنیم که فرصتی برای دیده شدن به وجود آید.‌

وی بیان کرد: کسانی که ورزش بوکس را پیش گرفته‌اند، لازم است مورد حمایت باشند، زیرا بوکس مسیری را پیش گرفته است که این مسیر قاعدتا به توفیق می‌انجامد و روزی را شاهد خواهیم بود که جامعه بوکس با سربلندی نسبت به این ورزش حرف بزند.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: باید موردی برای عرضه و ارائه کردن در بوکس داشته باشیم که مردم بیایند و ببینند و متقابل آن بخش خصوصی ورود پیدا کند.

ثوری افزود: بوکس با توجه به ریتمی که همانند ایروبیک دارد می‌تواند جذابیت همگانی داشته باشد. همچنین قول می‌دهم که در فدراسیون هر آنچه از عهده من بربیاید انجام خواهم داد، استان خراسان رضوی و مشهد برای من تداعی بخش خاطرات بسیار خوبی است و اولین مسابقه خود را در سال ۶۹ در سالن تختی مشهد داشته‌ام که بازی اولم را بردم و بازی دومم را باختم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید