www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۴۹ 1399/06/29

رویارویی لوماچنکو و لوپز در لاس وگاس

قهرمانان سبک وزن بوکس جهان برای یکی کردن عناوین به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش پایگاه خبری رزم‌ آور ، سالن MGM Grand لاس وگاس بامداد یکشنبه ۲۷ مهر میزبان یکی از مهمترین رویدادهای بوکس سال خواهد بود. جایی که در حساس ترین نبرد آن، واسیل لوماچنکو (۱۴-۱) بوکسر ۳۲ ساله اوکراینی و تئوفیمو لوپز (۱۵-۰) بوکسر ۲۳ ساله هندوراسی-امریکایی به مصاف هم خواهند رفت. لوماچنکو عناوین WBA, WBO و WBC دسته سبک وزن را در اختیار دارد و در سمت دیگر کمربند IBF در اختیار لوپز می باشد و دو قهرمان برای تصاحب کمربندهای اصلی قهرمانی سبک وزن رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

لوماچنکو درباره مبارزه با لوپز گفت: “تئوفیمو لوپز می تواند هر چه می خواهد بگوید. او در حرف زدن خیلی خوب است. او کاری نکرده ولی در دو سال گذشته اسم من را صدا می زند. من یک فایترم و هدفم به دست آوردن عنوان قهرمانی دیگریست. وقتی در لاس وگاس مبارزه کنیم، او ضربات مشتم و حرف هایی را که زده خواهد چشید. من از او بهتر خواهم بود و چهار کمربند اصلی قهرمانی را با خودم به خانه در اوکراین خواهم برد.”

لوپز هم درباره مبارزه با لوما چنین گفت: “من لوماچنکو را شکست می دهم و کمربندهایش را خواهم گرفت. به همین سادگی. من برای تاریخسازی به لاس وگاس می آیم. من از این آدم خوشم نمی آید و هنگامی که صورتش را با دستانم له و لورده کردم از آن لذت خواهم برد. حکمران اینجاست و دوران سلطنت لوماچنکو آن سردسته کوچک به پایان رسیده است.”

گفتنیست این رویداد پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار