www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۰۹ 1401/09/28

رمضان‌پور: به دلیل مشکلات مالی پیشنهاد مبارزه بوکس حرفه‌ای را قبول کردم

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: اگر به خاطر مسائل مالی نبود به هیچ عنوان پیشنهاد مبارزه در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای را قبول نمی‌کردم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ایمان رمضان‌پور درخصوص حضورش در بوکس حرفه‌ای اظهار داشت: قرارداد بلندمدت نبسته‌ام و تنها تک مبارزه‌ای در پیش دارم که هفته آینده در کشور روسیه برگزار می‌شود و پس از آن مجدد تمریناتم را از سر می‌گیرم، اما نمی‌دانم باید برای چه مسابقاتی آماده شوم!

وی افزود: حریفم در بوکس حرفه‌ای ۶ مبارزه انجام داده و تمام مسابقات را با برد پشت سر گذاشته، اما من می‌خواهم در این مبارزه پیروز شوم.

ملی‌پوش بوکس ایران درباره مشکلات مالی گفت: چه بگویم؟ دیگر همه می‌دانند در بوکس چه خبر است و سالهاست این رشته مظلوم واقع شده و دیده نمی‌شود. چرا من به عنوان یک بوکسور جوان باید بروم در یک کشور غریبه برای تک مبارزه؟ اگر به خاطر مسائل مالی نبود به هیچ عنوان این پیشنهاد را قبول نمی‌کردم.

رمضان‌پور در ادامه تصریح کرد: می‌گویند برخی از ورزشکاران رشته‌های انفرادی مدال ندارند، اما مگر فوتبالیست‌ها مقامی کسب کرده‌اند که به آنها حواله خودرو خارجی می‌دهند؟ این تبعیض تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد؟

دارنده مدال برنز مسابقات بوکس ارتش‌های جهان (سیزم) گفت: ما ورزشکار هستیم و کاری به کار بقیه نداریم، اما امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع بوکس باشد نه اینکه دوباره همه چیز به فوتبال ختم شود.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.