www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۰۲ 1396/05/28

رمزگشایی از ویدیوی رزمی کار شیرازی ناراضی!

مدتیست ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می چرخد که در این ویدیو “پاشا (محمد هادی) رفیعی از ورزشکاران رزمی، ضمن انتقاد از مسئولان هیات ورزشهای رزمی فارس ادعا کرده که به دستور آنها، وی را از ورود به هر باشگاهی محروم کرده اند و به او اجازه تمرین در باشگاه ها را نمی دهند. به همین دلیل وی مدت یک ماه است که در پارک تمرین می کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، با توجه به ادعای مطرح شده از سوی این رزمی کار و بررسی صحت و سقم موضوع، با رفیعی تماس گرفتیم. وی با تاکید بر ادعای خود، عنوان کرد: چندین بار برای حل این موضوع به هیات رزمی رفته ام ولی جوابی نگرفته ام.

با اوجی، رئیس هیات ورزشهای رزمی فارس نیز تماس گرفتیم که وی ضمن رد تمامی ادعاهای رفیعی به رزم آور گفت: هیچ نوع دستور چه شفاهی و چه کتبی و یا نامه ای برای محرومیت ایشان از حضور در باشگاه ها صادر نشده و ادعاهای این ورزشکار بی پایه و اساس است. وی تنها یک ورزشکار است و مربی نیست. اگر مربی به او اجازه تمرین در باشگاهش را نمی دهد، این به هیات رزمی ارتباطی ندارد.

در این بین چند سوال به ذهن می رسد:

۱- چه دلیلی وجود دارد پاشا رفیعی از حضور در تمامی باشگاه ها شهر منع شود؟

۲- اوجی رئیس هیات ورزشهای رزمی فارس قاطعانه مدعی شد هیچ دستور و نامه ای برای محرومیت پاشا رفیعی صادر نشده است. پس هرگونه برخورد با وی غیرقانونی خواهد بود و رفیعی در صورت داشتن مدارک و مستندات، می تواند ادعاهای خود را اثبات کند.

۳- به گفته رییس هیئت ورزشهای رزمی فارس پاشا می توانست برای حل مشکلاتش به هیات رزمی مراجعه کند ولی تا کنون این کار را انجام نداده است. وی ظاهرا تنها یک بار به حراست اداره ورزش رفته و مراجعه ای به هیئت نداشته است.

۴-بنا به شواهد موجود، پاشا رفیعی به طور کاملا شخصی و بدون مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در مسابقات مختلف بین المللی شرکت کرده است. لذا قابل پیش بینی است که هیچ نوع تجلیل و استقبالی از او صورت نگیرد زیرا اصولا تجلیل از قهرمانان، شامل مدال آوران مسابقات رسمی جهانی و قاره ای می شود که با تایید فدراسیون مربوطه و مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش در آن رقابت ها شرکت کرده اند.

۵- درباره سطح و عناوین و افتخارات این ورزشکار در ویدیوی منتشر شده بحث های فراوانی وجود دارد. برای مثال رفیعی دارنده مدال طلای مسابقات K-1 در سال ۲۰۱۷ دانمارک معرفی شد در صورتی که اولا رفیعی تا کنون هیچ حضوری در سازمان معتبر K-1 نداشته و مسابقات دانمارک فقط مسابقات آزاد قهرمانی کونگ فو توآ اروپا موسوم به WKFTF بود که البته مسابقاتی آماتور بود. دیگر عنوان عجیبی که در لیست افتخارات او ذکر شده عنوان کسب سپر طلایی مسابقات آسیایی و عنوان شوالیه آسیا ۲۰۱۷ بود و سوال اینجاست که اصلا این سپر طلایی در چه رشته رزمی به دست آمده که متاسفانه هیچ اشاره ای به آن نشده است.

در این لیست پاشایی دارنده چند مدال جهانی در MMA نیز معرفی شده در صورتی که با بررسی متوجه شدیم که تنها یک مبارزه حرفه ای در سال ۲۰۱۶ در کارنامه پاشا رفیعی وجود دارد که آن هم با شکست در راند نخست پایان بافته بود.

با تمام این تفاسیر بزرگنمایی عناوین این ورزشکار، هدفمند و جهت دار به نظر می رسد. این در حالی است که موضوع، در کل مسئله ای بغرنج و پیچیده نبوده و می تواند با یک نشست صمیمانه بین طرفین، به سادگی برطرف شود.

انتهای پیام

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید