www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۳۳ 1399/06/24

رقابت 1300 پومسه رو سراسر جهان در جام پایتخت

مسابقات بین المللی پومسه مجازی استان تهران تحت عنوان جام پایتخت با حضور ۱۳۰۰پومسه رو از ۷۸کشور دنیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ؛ اولین دوره مسابقات بین المللی پومسه مجازی استان تهران گرامیداشت روز جهانی تکواندو با حضور ۱۳۰۰ پومسه رو از ۷۸ کشور دنیا تحت عنوان جام پایتخت ، روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این رقابت ها، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و دکتر حلاجی زاده مسئول شورای ورزش ایرانی خارج از کشورحضور داشتند.

همچنین گل محمدی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در محل برگزاری مسابقات بین المللی پومسه مجازی استان تهران حاضر شد و بخشی از این پیکارها را نظاره کرد.

 رئیس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی پومسه تهران گفت: در روزهایی که کرونا در تمام دنیا مشکلاتی را برای همه رشته‌های ورزشی ایجاد کرده با صراحت می‌گویم که جام پایتخت یکی از باشکوه‌ترین مسابقاتی است که به صورت مجازی در حال برگزاری است.

پولادگر افزود: در روزهایی که اغلب بهانه‌ای برای ساکن بودن و فعالیت نکردن دارند، برگزاری این مسابقات با این خلاقیت و نوآوری بسیار ارزشمند است. برای فدراسیون جهانی نیز اینکه فدراسیون‌ها در حوزه‌های مختلف فعال باشند از اهمیت بالایی برخوردار است. تکواندو ایران در این روزها تعطیل نبوده و به جرأت می‌توانم بگویم یکی از پرکارترین سال‌ها را پشت سر گذاشتیم؛ به جز مسابقات در بخش مبارزه که نمی‌توانستیم به دلیل دستورالعمل‌های موجود برگزار کنیم، دوره‌های آموزشی، داوری، هماهنگی، آزمون‌های ارتقاء کمربند و… انجام شد. همین مسابقات مجازی بین‌المللی پومسه که توسط هیات تکواندو تهران در حال برگزاری است، شاید در حال عادی برپا نمی‌شد و خدا را شکر فعالیتی فراتر از شرایط عادی را طی ماه‌های اخیر در تکواندو ایران شاهد بودیم.

وی به انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان بهترین فدراسیون در جهان نیز اشاره کرد و گفت: این انتخاب مربوط به این دوره خاص نیست و فدراسیون جهانی گزارش ۴۰ ساله را از ما درخواست کرد. این انتخاب به واسطه فعالیت ۴۰ ساله تکواندو ایران در بخش‌های مختلف صورت گرفت. برای کسب این عنوان مهم به جامعه بزرگ تکواندو ایران تبریک می گویم.

پولادگر ادامه داد: مهمترین پارامتری که باعث این انتخاب شد، فعالیت چشمگیر در رده‌های سنی پایه بود. در رده سنی نونهالان از زمان راه اندازی مسابقات جهانی و آسیایی، تیم‌های دختران و پسران ما همیشه روی سکوی جهانی بودند و در آسیا نیز قهرمان بوده‌اند که حتی تیم‌های دختران ما در این رده موفق‌تر از پسران عمل کرده‌اند. تلاش فدراسیون برای تقویت بنیان علمی تکواندو ایران نیز بسیار مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفته است. در سمینار علمی تکواندو که روز ۱۴ شهریورماه و همزمان با روز جهانی تکواندو برگزار شد، ۱۱۰ مقاله ارائه شد که بسیار حائز اهمیت بود؛ این مهم بیانگر سطح بالای علمی تکواندو ایران است و امروز ثمره تلاش همه خانواده تکواندو ایران را می‌بینیم.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: به عنوان خادم تکواندو ایران از تلاش‌های همه اعضای این خانواده پرافتخار در عرصه‌های مختلف تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم این مسیر درست و فعالیت چشمگیر را ادامه بدهیم تا روزی تکواندو به عنوان نمادی از مدیریت انقلاب ایران در جهان شناخته شود.

 

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید