www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۶ 1399/09/11

رقابت ۱۱ تیم در لیگ برتر تکواندو / قرعه کشی ۱۸ آذرماه

جلسه سرپرستان تیم های شرکت کننده در رقابتهای لیگ برتر تکواندو به منظور قرعه کشی این مسابقات برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بر اساس تصمیم سازمان لیگ تکواندو، این جلسه سه شنبه ۱۸ آذرماه در محل فدراسیون تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری و شیوه نامه‌های تدوین شده برای برگزاری مسابقات، قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر نیز برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام قبلی سازمان لیگ، لیگ برتر قرار بود با حضور ۱۰ تیم برگزار شود که با پذیرش درخواست تیم جوانه، این تیم با نام استقلال و به عنوان یازدهمین تیم وارد مسابقات خواهد شد تا رقابتهای این فصل در دو گروه ۵ و ۶ تیمی برگزار شود. در نهایت از هر گروه نیز ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

تیم‌های لوازم خانگی کن، فتح صدر البرز، فرمانیه، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، مس کرمان، پاس ناجا، مهاجرین، استقلال، پارسیان البرز و پالایش نفت ۱۱ تیمی حاضر در لیپ برتر مردان خواهند بود.

در بخش بانوان نیز چهار تیم فتح صدر البرز، دانشگاه آزاد، لوازم خانگی کن و فرمانیه در یک گروه چهار تیمی به رقابت می‌پردازند.

بر همین اساس فدراسیون تکواندو پس از توافق با دانشگاه آزاد، رقابتهای این فصل را در مجموعه ورزشی این دانشگاه با در اختیار داشتن خوابگاه و سالن مسابقات، برگزار خواهد شد. همچنین تیم‌هایی که ۲۵ درصد از تکواندوکاران آنها کرونا داشته باشند، اجازه حضور در رقابتها را نخواهند داشت.

طبق شیوه نامه‌های اعلام شده، تیم‌های حاضر در گروه یک می‌بایست برای حضور در هفته نخست سه شنبه دوم دیماه وارد محل برگزاری شده و تست PCR دهند. مسابقات نیز بعد از رسیدن نتایج تست‌ها، برگزار جمعه چهارم دیماه برگزار می‌شود. تیم‌های گروه دوم نیز سه شنبه ۹ دیماه وارد شده و پس از تست کرونا، جمعه ۱۲ دیماه مبارزات مقدماتی خود را برگزار خواهند کرد. کلیه نفرات تیم‌های، عوامل برگزاری و داوران در مدت انجام تست‌ها تا پایان مسابقات اجازه خروج را نخواهند داشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.