www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۰ 1398/09/11

رسمی: “اِل کوکوی” قدم بعدی برای “عقاب”

حبیب نورماگومدوف برای دفاع از کمربند قهرمانی خود می بایست به مصاف تونی فرگوسن برود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، مبارزه حساس و دیدنی بر سر قهرمانی سبک وزن UFC بین حبیب نورماگومدوف (۲۸-۰) عنوان دار این وزن و تونی فرگوسن (۲۵-۳) رسماً به ثبت رسید.
بنا به گفته بِرِت اوکاموتو خبرنگار شبکه ESPN این مبارزه بامداد یکشنبه ۳۱ فروردین ۹۹ و به میزبانی شهر بروکلین نیویورک برگزار خواهد گردید.
گفتنیست حبیب و تونی تا پیش از این چهار مرتبه برای مبارزه برابر هم تا آستانه نبرد پیش رفتند که هر چهار مرتبه یا به دلیل آسیب دیدگی یا به خاطر مشکلات ناشی از کاهش وزن این مبارزه شکل نگرفت و اکنون برای پنجمین بار است که یو اف سی این دو گلادیاتور را برابر یکدیگر قرار می دهد و هواداران ام ام ای امیدوارند این بار تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۰ هیچ مشکلی برای طرفین رخ ندهد تا این طلسم شکسته شود.
حبیب در مبارزه پیش رو به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری خود و رساندن رکوردش به ۲۹-۰ است و در ضمن می خواهد با کنار زدن فرگوسن، تخت پادشاهی خود را استوارتر سازد.
در سمت مقابل تونی که در حال حاضر رکورد ۱۲ پیروزی پیاپی را در اختیار دارد به دنبال شوکه کردن دنیا با غلبه بر عقاب داغستان است تا ضمن کسب این پیروزی اولین عنوان قهرمانی خود در یو اف سی را کسب کند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار