www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۲۸ 1394/05/26

رزم آور برگزار می کند؛ مسابقه بهترین عکس رزمی مخاطبان از دید مخاطبان!

  ماهنامه “رزم آور” قصد دارد از طریق صفحه رسمی خود در اینستاگرام، مسابقه ای با عنوان “بهترین عکس رزمی از دید مخاطبان” را برگزار کند. دوستانی كه مایلند در این مسابقه شرکت کنند می توانند عکسهای خود را (طبق شرایطی که در ادامه توضیح داده شده است ) به آدرس پست الکترونیک مجله و […]

 

ماهنامه “رزم آور” قصد دارد از طریق صفحه رسمی خود در اینستاگرام، مسابقه ای با عنوان “بهترین عکس رزمی از دید مخاطبان” را برگزار کند. دوستانی كه مایلند در این مسابقه شرکت کنند می توانند عکسهای خود را (طبق شرایطی که در ادامه توضیح داده شده است ) به آدرس پست الکترونیک مجله و یا به دایرکت صفحه رزم آور در اینستاگرام ارسال کنند. عکسهای منتخب در صفحه رزم آور به اشتراک گذاشته خواهند شد و عکسهایی که بیشترین امتیاز(لایک) را از طرف مخاطبان دریافت کنند به عنوان عکس برتر انتخاب خواهند شد. در انتها از طرف ماهنامه رزم آور به سه عکس برتر یک سال اشتراک ماهنامه و یک عدد تی شرت با لوگوی رزم آور اهدا خواهد شد.

شرایط و نحوه ارسال عکس: 1. مشخصات كامل خودتان (اسم و فامیل، شهر یا استان، رشته رزمی) و درصورتی كه عكس دسته جمعی است مشخصات كامل اشخاص حاضر در عكس و نام باشگاه را به همراه تصاویر ارسال كنید. 2. شما با ارسال عكس در واقع به عنوان صاحب عكس اجازه انتشار آن در نشریه و فضای مجازی را در اختیار رزم آور قرار می دهید. پس اگر عكس دسته جمعی است، اطمینان حاصل كنید كه كلیه افراد حاضر در عكس هم با انتشار و به اشتراک گذاشتن تصویرشان مشكلی ندارند. 3.تصاویر باید حتما دارای موضوع مرتبط با ورزشهای رزمی باشند، بدیهی است عکس های خانوادگی، یادگاری و… که هیچ ارتباطی با ورزشهای رزمی ندارند مورد قبول قرار نخواهند گرفت. 4.عكس های خود را می توانید از طریق پست الكترونیك به آدرس ایمیل مجله ارسال کنید:

info@razmnews.ir

instagram-icon_small

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.