www.khabarrazmavar.ir

بعد از سال ها هیات را صاحب دفتر کردیم

شناسه خبر : ۱۸:۲۷ 1398/05/22

رجبی: مازندران قطب کاراته ایران است/ رامسر میزبان خوبی برای تیم ملی است

رئیس هیات کاراته استان مازندران گفت: برگزاری اردوی تیم ملی در رامسر، نشان دهنده پتانسیل بالای کاراته استان است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ” حسن رجبی ” در مورد برپایی اردوی تیم ملی کاراته در مازندران تصریح کرد: تیم ملی از روز جمعه اردوی خود را در رامسر آغاز کرده که این اردو تا چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و ملی پوشان در هوایی مطبوع و با استفاده از امکاتات مناسب، تمرینات آماده سازی خود را انجام می دهند.
وی با اشاره به زیرساخت ها و امکانات مناسب مازندران برای برپایی اردوهای رشته های مختلف از جمله کاراته افزود: ما اواخر سال ۹۷ نیز میزبان تیم ملی جوانان و امید بودیم که ملی پوشان اردوی خود را در شهرستان جویبار برگزار کردند. همچنین در نظر داریم مسابقات کاراته وان کشور را اواخر شهریور ماه آینده میزبانی کنیم.
رجبی با اشاره به پتانسیل بالای استان مازندران و هیات کاراته استان در برگزاری رقابت های بین المللی یادآور شد: هفته گذشته مسابقات بین المللی سبک ساکاموتو با حضور ۸ کشور خارجی در فریدونکنار برگزار شد. ضمن این که قرار است مهرماه سال جاری رقابت های رزمی را با شرکت بهترین فایترهای ایران در مازندران میزبانی کنیم.
مربی و داور بین المللی کاراته ایران درباره وضعیت این ورزش در استان مازندران گفت: شرایط کاراته در استان ما بسیار عالی و حتی بهتر از کشتی است و در حال حاضر استان مازندران قطب کاراته کشور محسوب می شود. در آخرین دوره مسابقات کشوری، تیم مازندران در بخش بانوان قهرمان و در قسمت آقایان نایب قهرمان شد.
وی ادامه داد: در دوره های مختلف اردوهای تیم ملی در رده های سنی مختلف، همواره چند کاراته کای مازندرانی حضور دارند. الان هم ” رزیتا علیپور ” در ترکیب تیم ملی است که به احتمال بسیار فراوان، در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت خواهد کرد.
رجبی با بیان این که بعد از سالها هیات کاراته استان مازندران صاحب دفتر شد، در،مورد چارت تشکیلاتی هیات استان خاطر نشان کرد: تمامی مسئولان هیات کاراته استان از اهالی کاراته و از بزرگان این ورزش هستند. استاد ” سیروس یزدانی ” که سال ها قبل نایب رئیس فدراسیون بودند را به سمت ریاست کمیته داوران منصوب کردیم، ” تورج چالاکی ” از قهرمانان کشور دبیر هیات است، خانم ” قاسم زاده ” نایب رئیس بانوان هیات هستند و استاد ” جاوید حقگو ” که مسئول هماهنگی کل استان هستند.
رئیس هیات کاراته استان مازندران در پایان، درباره حمایت های فدراسیون از هیات استان گفت: رئیس فدراسیون الحق که نگاه ویژه ای به کاراته مازندران دارد و ما هم تمامی تلاش خود را خواهیم کردبازوی توانمندی برای فدراسیون باشیم. امیدوارم با تلاش های فدراسیون و زحمات ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی، نمایندگان کاراته ایران در المپیک توکیو موفق باشند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید