www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۵۹ 1400/10/04

رئیس فدراسیون بوکس: آقایان وقتی فدراسیون بودند نقدی نداشتند!

رئیس فدراسیون بوکس گفت: خوشحالم با تمام وجود برای بوکس کار کرده‌ام و به عملکرد چهارساله‌ام نمره قبولی می‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، عملکرد حسین ثوری در چهار سال گذشته فدراسیون بوکس با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است. علیرغم کسب مدال در مسابقات جهانی این روزها و در آستانه انتخابات این فدراسیون حواشی بوکس بیش از پیش شده و انتقاداتی از سوی برخی مربیان، پیشکسوتان و اعضای این خانواده مطرح می‌شود. انتقاداتی که با پاسخ رئیس فعلی فدراسیون در روزهای پایانی دوره چهار ساله‌اش همراه شده است.

حسین ثوری در گفتگو با خبرنگار مهر، به مقایسه دوران مدیریتی خود با سالیان گذشته پرداخت و عملکرد تیم مدیریتی فعلی را در تاریخ این فدراسیون «بی نظیر» توصیف کرد.

به خودم نمره قبولی می‌دهم

رئیس فدراسیون بوکس ایران در پاسخ به این سئوال که چه نمره‌ای به عملکرد چهار سال اخیر خود می‌دهید؟ گفت: من قطعاً به خودم نمره قبولی می‌دهم. کارهایی که در این ۴ سال انجام شده بی نظیر بوده است. خوشحالم با تمام وجودم برای بوکس کار کرده و می‌کنم.

قبل و بعد از انقلاب بی نظیر بوده ایم

حسین ثوری افزود: نتایجی گرفتیم که قبل و بعد از انقلاب شبیه به آن کم رقم خورده است. اگر می گویم خوب بوده با آنچه در ذهن خودم به صورت آرمانی است فرق می‌کند و همچنان باید پیشرفت کنیم اما نسبت به گذشته بی نظیر بودیم.

از همه جا برای تیم ملی بوکسور داریم

ثوری درباره ورودی‌های تیم‌های ملی بوکس تاکید کرد: اگر نگاهی ساده به لیست تیم‌های ملی بوکس در رده‌های مختلف کنید متوجه می‌شوید چقدر تغییرات مثبت و استعدادهای زیادی را از سرتاسر کشور گزینش کردیم. تقریباً از اغلب استان‌ها در تیم ملی نماینده داریم. با وجود تمام تحریم‌ها توانستیم از عهده اعزام به کلیه مسابقات بر بیاییم و از هیچ رقابتی جا نمانیم.

وی افزود: استعدادیابی مناسبی در حال انجام است که این استعدادهای برتر باید مورد توجه قرار گرفته و رشد کامل ورزشی خود را از طریق فدراسیون داشته باشند. کسب اولین مدال تاریخ بوکس در رقابت‌های جهانی را در همین ۴ سال داشتیم. اولین مدال طلای رده سنی نوجوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردیم. باید به فدراسیون بوکس لقب اولین‌های ممتاز را داد.

منتقدانم به خودشان نمره قبولی می‌دهند؟

رئیس فدراسیون بوکس ایران درباره انتقاداتی که برخی اعضای سابق تیم‌های ملی انجام دادند گفت: می‌خواهم بدانم این آقایان کدام نکته را در زمان حضورشان به طور کامل رعایت کرده اند که حالا در قامت منتقد به آن اشاره می‌کنند؟ آن موقع که آقایان در فدراسیون حضور داشتند همه چیز خوب بود؟

وی همچنین ادامه داد: آیا منتقدانم می‌توانند به خودشان در بازه زمانی که در فدراسیون حضور داشتند نمره خوبی بدهند؟ من آدمی نیستم برای اینکه شخصی را راضی نگه دارم آینده بوکس را نادیده بگیرم. با آدم‌های توانمند کار می‌کنم و حتماً از آنها استفاده می‌کنم اما زیر بار فشار و زور نمی‌روم.

با آگاهی رأی بدهند

وی افزود: روح الله حسینی رقیب من در انتخابات فدراسیون بوکس است. امیدوارم جامعه بوکس با آگاهی و علمی که کسب کرده بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. جای کار در بوکس زیاد است و باید به آن توجه ویژه شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.