www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۰ 1394/03/27

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی: توقع دارم در سالجاری با قدرت بیشتری به پیش برویم

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه انجمن های تحت پوشش درسال گذشته بیلان رضایت بخشی را از خود به نمایش گذاشتند ، گفت : باوجود اعتبارات محدود از انجمن ها می خواهم که جدی تر ازهمیشه باشند و با جذب اسپانسر و منابع مالی و کمک فدراسیون در سال جاری بهتر از […]

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه انجمن های تحت پوشش درسال گذشته بیلان رضایت بخشی را از خود به نمایش گذاشتند ، گفت : باوجود اعتبارات محدود از انجمن ها می خواهم که جدی تر ازهمیشه باشند و با جذب اسپانسر و منابع مالی و کمک فدراسیون در سال جاری بهتر از گذشته عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، محمد علیپور که در نشست هماهنگی هیات رییسه فدراسیون و انجمن های تحت پوشش سخن می گفت، در ابتدا ضمن خیر مقدم وتبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، به آمار وارقام بدست آمده در سال 93 اشاره کرد و آن را یک موفقیت الهام بخش دانست.

وی ادامه داد: اگر از تنگناهای مالی و امکانات محدود بگذریم ، باید به این نکته توجه داشته باشیم که عملکرد این فدراسیون دربخش های مختلف موفقیت آمیز بوده و بی گمان این مهم در سایه تلاش و زحمات مسوولان انجمن های تحت پوشش و روسای محترم هیاتهای استانها حاصل شده است. برگزاری 19 دوره مسابقات قهرمانی کشور، 16 دوره مسابقات لیگ، 20 پیکار دارای رنکینگ ، 33 جشنواره، 24 اعزام برون مرزی، 3 میزبانی و 51 اردوی تدارکاتی تیم های ملی جالب توجه است، اما برگزاری 81 دوره آموزشی در سال گذشته بیلانی قابل ستایش بود که نشان می دهد مقوله آموزش در اولویت برنامه های انجمن های تحت پوشش قرار دارد.

علیپور افزود: سه ماهه اول سال 94 را با 46 مدال رنگارنگ در میادین معتبر قاره ای و جهانی استارت زدیم که این آمار نشان از فعالیتهای متمر انجمنها در سال جدید است که با سال گذشته قابل مقایسه نیست، اما همانطوریکه تاکید کردم انتظار دارم در سالجاری انجمن ها با قدرت به پیش بروند و با جذب اسپانسر، موفقیت های بدست آمده را مضاعف کنند.

علیپور در پایان پیشنهاد کرد که انجمن ها با تعامل و برنامه ریزی دست در دست هم راهکارهای مناسب را برای برگزاری المپیاد ارایه بدهند.

در ادامه این جلسه حمد الله عبادتی و حمید رضا حصارکی روسای انجمن های موی تای و ساواته نیز به تشریح برنامه های تیم های تحت پوشش خود پرداختند و راهکارهای مناسب را برای بهبود روند کار ارایه دادند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید