www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۵۳ 1401/09/05

دیوید تیلور در چند قدمی MMA !

دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک در اندیشه ورود به دنیای MMA پس از مسابقات کشتی المپیک 2024 است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، «دیوید تیلور»، دارنده مدال طلای المپیک، پس از دیدن رویداد UFC 281 از نزدیک گفت که مبارزه چیزی است که او ممکن است بخواهد آن را تجربه کند. در حالی که هیچ تصمیمی بصورت قطعی گرفته نشده است، اما او شیفته این احتمال است، به ویژه اینکه تجارب وی در کشتی، قطعا می تواند به او در این تصمیم بزرگ کمک کند.

تیلور در این باره توضیح داد: «فکر می‌کنم در ورزش کشتی، همه چیزهایی را که می‌خواستم انجام دهم، انجام داده‌ام. کسب دومین مدال طلای المپیک پاریس در سال 2024 اولویت اصلی من است. اما اگر بخواهم بهترین ورزشکار رزمی تمام دوران را دنبال کنم، قدم گذاشتن در هشت ضلعی چیزی است که باید اتفاق بیفتد. آیا این اتفاق می افتد؟ هنوز نمی‌دانم، اما مطمئناً بیشتر از آنچه قبلاً به آن فکر می‌کردم، به آن فکر می‌کنم.»

تیلور پس از کسب مدال طلا در بازی های المپیک 2020، به عنوان یکی از برترین کشتی گیران ایالات متحده شناخته می شود. او همچنین برنده سه مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان است، علاوه بر دو قهرمانی NCAA و چهار بار قهرمانی هم در پن استیت کسب کرده است.

تیلور با اشاره با اینکه ام ام ای مانند کشتی نیست و یک مبارزه کامل است گفت:« من در تمام عمرم در بالاترین سطح رقابت کرده ام و وقتی نوبت به یک رقیب می شود، هر بار خودم را بهتر می کنم. فقط مسئله این است که اگر این تصمیمی باشد که من می‌گیرم، بهترین خواهد بود. این می تواند چیزی باشد که واقعاً هیجان انگیز باشد، اما ، این یک دنیای متفاوت است. مطمئناً خطرات و چالش های مختلفی به همراه خواهد داشت، اما پاداش زیادی نیز دارد.»

تیلور اذعان کرد که هیچ راهی برای آماده شدن برای آسیب‌هایی که می‌تواند در MMA وارد شود وجود ندارد و این با ورزش انتخابی فعلی او بسیار متفاوت است. وی گفت: «از نقطه نظر ورزش های رزمی، کشتی گیران می توانند این انتقال را انجام دهند و واقعاً خوب عمل کنند. اما قطعا مسیر متفاوتی است. پس از پایان مبارزه در ام ام ای، تعدادی شادی می کنند و برخی نیز روانه بیمارستان می شوند. در کشتی، اینطور نیست! وقتی شکست می خورید، از لحاظ بدنی هیچ صدمه ای به شما وارد نشده و فقط از لحاظ روحی نا امید هستید و اگر بخواهید می توانید روز بعد کشتی بگیرید. مبارزه با این چیزها دنیای متفاوتی است. من فکر می‌کنم که قطعاً ذهنیت متفاوتی می‌خواهد و برای کسانی که تصمیم می‌گیرند آن مسیر را طی کنند، هدف واقعاً روشنی دارد.»

اگر تیلور همراه تیم المپیک ایالات متحده برای شرکت در بازی‌های 2024 پاریس اعزام شود، تنها چند ماه از تولد 34 سالگی‌اش فاصله خواهد داشت، به این معنی که اگر او تصمیم بگیرد حرفه‌ای در ام ام ای را دنبال کند، زمان به نفع او نخواهد بود. قطعاً نمونه هایی از مبارزانی وجود دارد که در سنین بالاتر وارد این رشته شدند. دنیل کورمیر، قهرمان اسبق یو اف سی در صدر این فهرست قرار دارد اما وی از سه سال جوان تر از تیلور بود که وارد این حرفه شد.

تیلور با اشاره به درامد و مسیر متفاوت در ام ام ای نسبت به کشتی گفت: «کشتی یک ورزش شگفت‌انگیز و در عین حال یک ورزش خاص است. در حالی که هنرهای رزمی ترکیبی، چیزی است که در سراسر جهان مشاهده می شود. اما، ام ام ای هیجان انگیز است و بعنوان یک مبارز می خواهید بهترین باشید. این یک کار جدید است. چیز جدیدی است می توان دوباره با آن نیرو گرفت و این چیزی است که من به آن علاقه دارم.»

آخرین اخبار