www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۴۱ 1395/09/13

دیدگاه بزرگان کیک بوکسینگ درباره مبارزه ریکو ورهوون و بدر هاری

شمارش معکوس برای شروع مسابقات GLORY COLLISION آغاز شده و هیجان بزرگترین مبارزه کیک بوکسینگ سالهای اخیر رفته رفته به بالاترین حد خود می رسد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در این رویداد مبارزات جذاب و دیدنی گنجانده شده ولی بدون شک گل سر سبد این مسابقات نبرد قهرمان گلوری ریکو ورهوون و اسطوره دنیای کیک بوکسینگ بدر هاری است.آرای کاربران در بخش نظرسنجی سایت رسمی گلوری حکایت از رقابت شانه به شانه این دو گلادیاتور دارد. در این بین نظر بزرگان کیک بوکسینگ درباره این مبارزه هم جالب است. فایترهایی چون:رمی بونجاسکی،اسماعیل لُنت،حصدی جرجس،بنجامین آدگبویی از جمله کسانی هستند که نظرات جالبی درباره این مبارزه دارند.در بین فایترهای ایرانی هم پرنس علی، جعفر احمدی،مسعود مینایی،سید عیسی علمدارنظام،محمد قائدی و محمد جواد حیدری نظر خود را در این باره عنوان داشتند.در ادامه مطلب همراه ما باشید.

رمی بونجاسکی (قهرمان سه دوره K-1 و فایتر سابق گلوری): “اگر بدر این مبارزه را از ریکو ببرد معنای آن این است که ریکو قهرمان هیچ چیزی نیست.قهرمان هیچ کسی.ریکو برای غلبه بر او به قدرت و جنگندگی زیادی نیاز دارد.اگر زمان بندی درست و خوبی در زدن ضرباتش داشته باشد می تواند او را مغلوب کند.اگر به آمار نگاه کنید ریکو باید برنده باشد اما اگر به قدرت آتشین بدر بنگریم…. هر اتفاقی ممکن است”.

اسماعیل لُنت (فینالیست جایزه بزرگ K-1 در سال ۲۰۱۲): “این مبارزه ی میراث است.اگر شما عاشق کیک بوکسینگ باشید و این مبارزه را از دست بدهید پس متأسفم،شما عاشق کیک بوکسینگ نیستید!بدر فایتر بسیار انفجاری و باهوشیست.او بسیار هجومی است.او برای ناک اوت می آید این بار هم همینگونه خواهد بود.چه از او خوشتان بیاید چه از او متنفر باشید”.

بنجامین آدگبویی (با سابقه دوبار مبارزه با ریکو ورهوون بر سر عنوان قهرمانی سنگین وزن گلوری): “مبارزه فوق العاده ای خواهد بود.بدر اسطوره این ورزش است اما به نظر من او نمی تواند بر ریکو که قهرمان گلوری است پیروز شود.فکر می کنم ریکو پیروز خواهد بود”.

حصدی جرجس (فایتر سابق K-1 و قهرمان سنگین وزن IT’S SHOWTIME با سابقه مبارزه در برابر بدر هاری و ریکو ورهوون): “ریکو پیروز خواهد شد.من در سال ۲۰۱۰ با بدر مبارزه کردم و او باخت در حالیکه او در بهترین فرم بدنی خود بود که من پس از آن هرگز از او ندیدم”.

ملادِن برستواچ (سابقه مبارزه در برابر ریکو ورهوون بر سر عنوان قهرمانی گلوری را دارد): “بدر جزو بهترینهای مکتب قدیم کیک بوکسینگ است.ریکو مبارز کاملی است.او تکنیکی و خوب است.او استقامت خوبی دارد و در حرکاتش عالی است.او هوشمند و قوی است.ریکو پیروز خواهد شد”.

جعفر ویلنیس (فایتر گلوری و حریف تمرینی ریکو ورهوون): “او (ریکو) اعتماد به نفس بالایی دارد.فکر می کنم پیروز مبارزه باشد.او شرایط بهتر و فیزیک آماده تری دارد.در شرایط کنونی او کیک بوکسر بهتری است”.

و حال نظر فایترهای ایرانی.

پرنس علی (سابقه حضور در K-1): “تکنیک ریکو بسیار بالاتر از بدر هاری است. اما بدر فایتری قلدر و با سرعت بالاست.من برنده مبارزه را بدر می دانم ولی نباید فراموش کرد که ریکو هم بسیار خوب و باهوش است”.

جعفر احمدی (سابقه حضور در K-1):” به نظر بنده و با توجه به شناختی که از بدر هاری دارم پیروز میدان خواهد بود.مگر اینکه اتفاق خاصی بیافتد”.

مسعود مینایی (سابقه مبارزه در GLORY): “به نظر من بدر هاری برنده مبارزه خواهد بود.او تجربه بالاتری نسبت به ریکو دارد و روحیه جنگندگی او بسیار بالاتر از حریف است”.

سید عیسی علمدارنظام (سابقه مبارزه در Thai Fight,KLF و TOPKING): “به دلیل علاقه ای که به بدر هاری دارم او را پیروز این مبارزه می دانم”.

محمد قائدی (سابقه حضور در K-1 MAX): “ریکو ورهوون را برنده این مبارزه می بینم”.

محمد جواد حیدری (عضو تیم ملی کیک بوکسینگ): ” هر دو فایتر سخت تمرین می کنند.من از مدت ها پیش طرفدار بدر هاری هستم و به همین دلیل فکر می کنم که او پیروز شود.ولی این مبارزه است و هیچ چیز قطعی نیست”.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار