www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۱۹ 1397/05/19

دو نشان نقره با طعمی تلخ!

مسابقات موآی تای قهرمانی جوانان جهان با دو نقره و یک برنز برای تیم ایران‌ پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم‌ آور ، مسابقات قهرمانی موآی تای آماتور جوانان جهان ۲۰۱۸ از روز ۱۱ مرداد به میزبانی استادیوم ملی بانکوک برگزار شد و تیم ملی ایران با حضور چهار فایتر در این رقابت ها حاضر شد.

فاطمه فالی نماینده وزن ۵۱- کیلوگرم با قرعه سختی رو به رو شد و در دور اول به مصاف مارگاریتا وُیتوویچ از روسیه رفت و در نهایت شکست را پذیرا شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

ستار قادر زاده نماینده وزن ۵۴- کیلوگرم در دور اول بر یانیس بویلر از فرانسه پیروز شد و در دور دوم و در مبارزه ای سخت از سد شیر حسین عظیمی از افغانستان عبور کرد اما در دور سوم مغلوب کُنستانتین شاختارین از روسیه شد و به مدال برنز بسنده کرد.
اما اتفاق مهم برای سجاد ستاری نژاد نماینده ما در وزن ۶۳/۵- کیلوگرم و محمدرضا چابک نماینده وزن ۷۱- کیلوگرم کشورمان رخ داد،جایی که هر دو فایتر با پیروزی بر رقیبان‌ خود به فینال راه پیدا کردند‌ تا انتظار دو مدال خوش رنگ طلا را برای کاروان کشورمان داشته باشیم اما اتفاقی عجیبی در فینال مسابقات این دو وزن رخ داد و آن عدم حضور نمایندگان کشورمان در مبارزه پایانی بود.

بنا به گفته انجمن ملی موآی تای ایران تغییر در زمان مبارزات فینال بدون اطلاع رسانی صحیح موجب این اتفاق عجیب شده و دست ستاری نژاد و چابک را از مدال طلا کوتاه کرد تا نمایندگان ایالات متحده امریکا و روسیه به راحتی گردن آویز طلا را از آن خود سازند اما سوال اینجاست که چگونه نماینده این کشورها و تیمشان از تغییر ساعت مبارزات فینال خبر داشتند اما تیم ایران بی خبر ماند و ضربه خورد؟!

به هر روی تیم ملی موآی تای جوانان ایران با دو نقره و یک برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.