www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۰۹ 1393/12/11

دور برگشت سوپر لیگ کاراته به سال آینده موکول شد

برنامه های فشرده فدراسیون کاراته باعث شد تا سازمان لیگ برگزاری دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور را به سال آینده موکول کند. به گزارش “رزم نیوز” ، در حالی که طی سالهای گذشته رقابتهای سوپر لیگ کاراته اسفندماه به پایان می رسید ، فصل 93 این مسابقات به دلیل آنچه برنامه های […]

برنامه های فشرده فدراسیون کاراته باعث شد تا سازمان لیگ برگزاری دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور را به سال آینده موکول کند.

به گزارش “رزم نیوز” ، در حالی که طی سالهای گذشته رقابتهای سوپر لیگ کاراته اسفندماه به پایان می رسید ، فصل 93 این مسابقات به دلیل آنچه برنامه های فشرده فدراسیون نامیده شد به سال آینده موکول شد تا برنامه همین لیگ با برنامه های تیم ملی تداخل پیدا کند.

هر چند تعبیر برخی کارشناسان در  خصوص این تغییر برنامه مثبت است و حضور اردونشینان تیم ملی روی تاتامی لیگ را در نهایت به سود کاراته ایران می دانند ولی در شرایطی که هنوز برنامه های تیم ملی اجرایی نشده و اردوها در آغاز راه قراردارد بعید به نظر می رسد که علیرضا سلیمانی با آن موافقت کرده باشد.

زمانی رئیس سازمان لیگ در رابطه با این تغییر برنامه به مهر گفت: هماهنگی در خصوص این تغییر برنامه با باشگاهها صورت گرفته است و همه در جریان هستند و برنامه های خود را براساس برنامه جدید تنظیم کرده اند. طبق این برنامه هفته پایانی دور رفت 21 اسفندماه برگزار می شود و از هفته سوم فروردین هم دور برگشت را آغاز می کنیم.

وی در خصوص تداخل برنامه های تیم ملی با لیگ هم گفت: بدون شک با مدیر سازمان تیم های ملی هماهنگی لازم صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه لیگ می تواند برای کادر فنی بهترین میدان تدارکاتی باشد. کاراته ایران همیشه به دنبالی لیگی بوده که بتواند در خدمت تیم ملی باشد و فکر می کنم دور برگشت لیگ بتواند چنین شرایطی را برای تیم ملی فراهم کند.

از سوی دیگر احمد صافی سرمربی تیم دانشگاه آزاد در این مورد به خبرگزاری مهر گفت: در کل این تغییر برنامه کارشناسی نشده بود ولی این موضوع از دو بعد قابل بررسی است ، اینکه سال مالی 93 رو به پایان است  اغلب تیم ها این تغییر برنامه را پیش بینی نکرده بودند و با مشکل مواجه خواهند شد. البته دانشگاه آزاد 60 درصد قراردادها را پرداخت کرده و از این بابت با مشکل مواجه نخواهیم شد.

وی افزود: از سوی دیگر اگر سازمان لیگ و تیم ملی هماهنگی خوبی باهم داشته باشند می توان شاهد آن بود که بهترین نفرات برای حضور در تیم ملی انتخاب شده و شاهد یک نتیجه خوب از مسابقات قهرمانی آسیا باشیم.

به هر حال به نظر می رسد اگر فدراسیون کاراته که بیش از نیمی از سال را به دلیل درگیری با مسابقات بازیهای آسیایی ، جام جهانی پشت سر گذاشت به جای پرداختن به حواشی بیشتر روی برنامه ریزی تمرکز می کرد اکنون شاهد این تغییر برنامه و مشکلات عدیده آن برای تیم ها نبودیم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.